آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 دی ماه 1400 = 14-01 2022

پدر قربانی: پسرم را مثل داعشی‌ها کتک زدند که به کما رفت

محسن قاسمی، ملی‌پوش پیشین کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا، دو سال پس از ضرب و شتم از سوی کارکنان یک مرکز ترک اعتیاد در بروجرد که موجب شد او به کما برود، درگذشت.

به گزارش رادیو فرانسه، این کشتی‌گیر پیشین که در ۳۱ سالگی درگذشت، در این ضرب و شتم از ۲۶ ناحیه بدنش آسیب دیده بود. او در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ برای ترک اعتیاد در کمپی در بروجرد بستری شده بود.

درگذشت محسن قاسمی بار دیگر توجه‌ها را به شرایط مراکز ترک اعتیاد در ایران جلب کرده است.

قاسمی علاوه بر کسب مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۱، مدال طلای آسیا در رده جوانان در سال ۲۰۱۰ و نقره و برنز نوجوانان آسیا را در کارنامه خود داشت. او همچنین در سال ۲۰۱۲ به همراه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات روسیه قهرمان جام جهانی شد.

قاسمی پس از دو ماه از کما خارج شده بود و برای گذراندن دوران نقاهتش به منزل بازگردانده شد، اما درنهایت در اثر آسیب مغزی جان باخت.

جهانگیر قاسمی پدر ملی‌پوش سابق کشتی ایران در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ گفت که به تشخیص پزشکان متخصص، مغز فرزندش بر اثر شدت جراحات وارده کوچک شده و درمان او عملا ناممکن است.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از اینکه با نظر پزشکان محسن را به خانه خودمان در بروجرد بردیم دوباره او را به بیمارستان لاله آوردیم و شرایطش مثل قبل است و تعریفی ندارد.

وی ادامه داد: واقعاً الان درد ما یکی نیست و علاوه بر اینکه پسرم را از دست داده‌ام، ضاربان نیز از همان اول با وثیقه آزاد شده‌اند و این موضوع خانواده ما را زجر می‌دهد.

قاسمی اضافه کرد: فیلم‌ دوربین مدار بسته کمپ ترک اعتیاد که توسط آقایان صاحب کمپ حذف شده بود را بازیابی کردیم که پسرم را مثل داعشی‌ها کتک زده‌اند و چند هفته پس از دیدن فیلم‌ها فقط کار خانواده ما گریه و زاری بود.


ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: