آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 دی ماه 1400 = 14-01 2022

واکنش پنتاگون به انیمیشن سایت خامنه‌ای برای ترور ترامپ

پنتاگون در واکنش به انیمیشن ترور ترامپ در سایت خامنه‌ای حکومت ایران را حامی تروریسم خواند

ویدیوی سوءقصد به ترامپ در سایت خامنه‌ای بخشی از فعالیت‌های مخرب حکومت ایران علیه امنیت آمریکا است

به‌ دنبال پخش انیمیشن سوءقصد به ترامپ در وبسایت رسمی خامنه‌ای؛ سخنگوی رسمی پنتاگون در مصاحبه با فاکس نیوز؛ آن را بخشی از فعالیت‌های مخرب و تهدیدهای جمهوری اسلامی علیه آمریکا خواند و تأکید کرد که پنتاگون بر این تهدید متمرکز خواهد ماند.

وی در ادامه این مصاحبه با تأکید بر تمرکز آمریکا بر تهدیدات رژیم ایران اضافه کرد: «ما شاهد ادامه حمایت ایران از تروریسم در منطقه شام و خاورمیانه و حمایت آن از گروه‌های شبه‌نظامی در عراق و سوریه هستیم که به حمله به نیروهای ما ادامه می‌دهند».

از سوی دیگر سخنگوی کاخ‌سفید نیز در یک کنفرانس خبری در پاسخ به پرسشی پیرامون انتشار این انیمیشن توسط وب سایت خامنه‌ای گفت: «ما پیش‌تر شاهد لفاظی و رفتارهای توهین‌آمیز رهبر جمهوری اسلامی بوده‌ایم».

هم‌چنین لیندزی گراهام؛ سناتور ارشد جمهوریخواه؛ در توئیتر خود ضمن محکوم کردن انتشار این انیمیشن و تهدید ترامپ نوشت: «من نمی‌توانم باور کنم ویدئویی تحت اختیار آیت‌الله ایران تولید شده که پرزیدنت ترامپ را آشکارا تهدید به‌قتل می‌کند و از سوی دولت بایدن بی‌پاسخ مانده است. این باید فوراً اصلاح شود».

وی اضافه کرد: «پاسخ مناسب از دید من، این است که تمامی مذاکرات با ایرانی‌ها به‌دلیل این بی‌حرمتی متوقف شود. اگر ما چنین نکنیم، ایرانی‌ها و هر کس دیگری در منطقه این را نشانه فاحش ضعف ما تلقی می‌کنند».




Dariush January 14, 2022 10:43 AM

تعجبی نیست که یک آخوند نیز پرزیدنت سابق آمریکا را تحدید می کند زیرا دنیا به این نتیجه رسیده است که آمریکا در دستان بی کفایت بایدن کاملا خواجه است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناصر January 14, 2022 03:56 PM

یادشون رفت یک ویدیو هم برای ترور دانشمند هسته ای محسن فخری زاد بسازن و زخم امت اسلام را مرحم بگذارند، تروری که دود از کله همه شان بلند کرد و نمی دانند از کجا خوردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 14, 2022 06:09 PM

بایدن نتنها ازترورشدن ترامپ نهایت لذت را می برد بلکه اکثریت دمکرات هاواوباماوجان کری ها وحتی اروپائی هاوروس هاو چینی ها ازآن خشنود خواهند شد برای حمایت مالی ازاهداف تروریستی خامنه ای وسپاه چه درداخل امریکا وچه دراروپا والشعبی ها و شیخ نصرالله ها بایدن طالبان پرست و تازی پرست و جنایتگروتروریست پرست بیش از40میلیون دلارپولهای بلوکه شده و متعلق به مردم ایران درکره جنوبی روانه گنجینه خامنه ای کرد این تهدیدات تروریستی خامنه ای درشرایطی صورت می گیرد که مهره های بایدن حتی حق نشست مشترک با عناصرحکومتی تازی درمذاکرات وین را ندارند وهمانند جذام زده گان علیل وذلیل شده پذیرفته اند که بایددرمحل دیگری در وین اطراق کنند وبا انچه واسطه گران روسی وچینی واروپائی روی میزشان می گذارند پسنده کنند! بایدن نتنها به امریکابلکه به مردمان ایران و افغانستان خیانت کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: