آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 آذر ماه 1400 = 04-12 2021

روحیه‌ باختگی و ریزش در میان نیروهای حکومتی

روزنامهٔ اعتماد امروز در مطلبی به روحیه‌ باختگی و ریزش در میان نیروهای حکومتی پرداخت و نوشت: چرا بسیاری از نیروهای انقلابی دیروز، به صف معترضان و منتقدان حاکمان کنونی پیوسته‌اند و شلاق انتقاد و اعتراض آنان، جدی‌تر بر پیکر حکومت وارد می‌شود؟

این منبع با اشاره به پوسیدگی تمامیت رژیم ولایت فقیه و در حالی‌که «فروپاشی» را با کلمهٔ «استحاله» تعبیر می‌کرد، نوشت: بسیاری معترض هستند که جمهوری اسلامی در حال استحاله شدن از ماهیت (ولایت‌فقیه) است و دیگر دفاع از آن ممکن نیست.

این روزنامهٔ در پایان، به‌ سران نظام هشدار داد: سخن این نفرات را بشنوید و الا خدا کسانی را نصیب شما خواهد کرد که جز به نابود کردن و تخریب (نظام) و شورش اجتماعی نمی‌اندیشند. خدا آن روز را نیاورد!



حقیقتگو December 4, 2021 05:25 PM

اگراقشارزامبی شده گان ووطن فروشان و خائن های گوش بفرمان حکومت اشغالگرتازی ورهبرشان که سپاهی ها و بسیجی ها باشند ذره فهم شعورووجدان داشتند دردفاع ازچنین حکومت ضدایرانی اقدام به کشتارمردم ایران ودرجهت محافظت ازتازی تبارهائیکه که مردم ایران را دراسارتگاه اسلام اسیرکرده اند و ثروت ملی کشورشان را چپاول کرده ومی کنند و میلیاردها دلارثروت دارند همچون سگ ها نگبهان زندگی مرفه شان نمیشدند مسلم است که این اقشارهرچندبی وجدان وسگ سیرت هستند ولی درزندگی روزمره شان می بینند که مردم باچه مشکلات و فاچعه سازی تازی ها سروگله می زنند تیرانداری به به چهره های تظاهرکننده گان وکورکردن آنها وانهم دردفاع ازحکومت تازی دچاروحشت وپشیمانی شان کرده است حالا روزنامه حکومتی تازی درصدد چسباندن این ریزش ها برامده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: