آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 مهر ماه 1400 = 19-10 2021

دسته گل بایدن؛ مجمع عمومی انتحاریون در هتل!+عکس

سخن‌گوی وزارت امور داخله‌ تروریست‌های طالبان می‌گوید که روز گذشته سراج‌ا‌لدین حقانی، سرپرست وزارت داخله با خانواده‌های عوامل حملات انتحاری که طالبان آنها را «استشهادی» می‌نامند در هتل انترکانتنینتل کابل دیدار و از آن‌ها دل‌جویی نموده و گفته است که قدردان «قربانی مجاهدان و شهیدان» انتحاری است و آن‌ها «قهرمانان اسلام و وطن» هستند!

انتحاریون طالبان، القاعده و داعش همان افراد خشکه‌مقدس و جنایتکاری هستند که در مدارس دینی پاکستان شستشوی مغزی داده شده و خود را در مدارس دخترانه، بازارها و خیابان‌های مملو از مردم عادی «اعم از پیر و جوان و کودک» منفجر و صدها انسان بیگناه را به خاک و خون می‌کشانند. در تصویری‌های که منتشر شده چهره‌ی حقانی دیده نمی‌شود زیرا او در فهرست افراد تحت تعقیب «اف‌بی‌آی» ایالات متحده‌ی امریکا قرار دارد!

افتتاح شبکه طالبان با تصاویرنیروهای انتحاری

نخستین شبکه رادیو تلویزیونی طالبان با نام الهِجره در کابل آغاز به کار کرد. الهجره نام مرکز انتشاراتی گروه طالبان بود که با فعالیت آنلاین، در بیست سال اخیر ویدیو‌های تبلیغاتی از فعالیت‌های نظامی جنگجویان آن گروه را منتشر می‌کرد. در نخستین برنامه تلویزیون الهجره، یک بسته‌ تصویری از مراکز آموزشی گردان‌های انتحاری طالبان منتشر شده است.

ایران پرس نیوز




اردلان October 19, 2021 02:37 PM

سیاست کلی دمکراتها بر پایه رشد و گسترش تروریسم در سطح جهان بوده و هست!
رژیم وابسته جمهوری عسلامی به همراه اقمارش چون حزب الله و دیگر گروههای تروریستی تحت حمایت ملاها از دست آوردهای بزرگ آنان طی ۴۳ سال گذشته تا کنون بوده!
همچنین القاعده و طالبان بهمراه اقمار آنان از دیگر دست آوردهای دمکراتهای رسوا بشمار میروند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: