آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 25 مهر ماه 1400 = 17-10 2021

برجام؛ شرط‌گذاری رژیم ایران/اروپا: به بن بست رسیده‌ایم

وزیر خارجه دولت رئیسی امروز با بیان اینکه سیاست ما مبنی بر «اقدام در برابر اقدام و عمل در برابر عمل» در مقابل آمریکا است، گفت: پیش‌شرط مذاکرات برای احیای برجام، «حسن نیت و اقدام جدی آمریکا قبل از مذاکره» است و تهران مذاکره را از «زمان خروج ترامپ از برجام دنبال می‌کند و نه موارد دیگر».

این در حالی است که آمریکا بارها اعلام کرده که ابتدا رژیم ایران باید به تعهدات برجامی خود بازگردد و مادامی که تهران به تعهدات هسته‌ای خود پایبندی کامل نشان ندهد، تحریم‌ها لغو نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس امروز نوشت: آمریکا و شرکا هشدار می‌دهند در صورتی که ایران برنامه اتمی خود را به پیش ببرد، با انزوای بین المللی بیشتر و نیز مجازات‌های اقتصادی جدید و شاید حتی اقدام نظامی روبرو شود.

یک دیپلمات اروپایی هم به وبگاه پولیتیکو گفته امیدی به ازسرگیری گفتگوها برای احیای برجام ندارد

به گزارش سایت حکومتی شفقنا؛ این دیپلمات اروپایی به پولیتیکو گفت: به نظر می رسد (در زمینه از سرگیری گفتگوهای هسته ای با ایران) به بن بست رسیده ایم و من بسیار نگرانم. امیدوارم اشتباه کنم ولی اگر کارها بر همین منوال پیش برود، به هیچ جا نمی رسیم.

این دیپلمات اروپایی که نخواست نامش فاش شود مدعی شد ایران فقط به دنبال وقت تلف کردن است و گفت: من بدبینم که ایده گفتگو در بروکسل هم می تواند تنها یک مسیر انحرافی باشد.

در این میان روزنامه ابتکار در تهران با هشدار به دولت رئیسی نوشته است: فرصت خطا کردن نداریم.

روزنامه آرمان هم نوشت: امروز چرخ اقتصاد می‌لنگد همین حلقه به تنهایی می‌تواند آرامش و حتی امنیت را به خطر بیندازد.

روزنامه جهان صنعت هم نوشت: با یک شرایط ابهام‌آلود مواجه هستیم و نقشه راهی برای درمان چالش های اقتصادی نداریم. سردرگمی و نبود نقشه راه کلان اقتصادی موجب می‌شود که دولت نداند از کجا باید شروع کند و هر گونه تصمیم غیرمنطقی در این حالت می‌تواند وضعیت را بغرنج‌تر کند، منابع کشور را تلف کند و اقتصاد را به نقطه برگشت‌ناپذیری برساند که دیگر امکان اصلاحات اقتصادی نیز وجود نداشته باشد.



اردلان October 17, 2021 01:41 PM

برجام این سریال تلویزیونی طولانی به دور سوم کشیده خواهد شد! !
در برجام 1 اوبامای بیکفایت با پرداخت 160 میلیارد دلار توانست با تزریق بتن به استخر راکتور هسته ای و قلابی اراک  که با هزینه های سرسام آور توسط روسها بنا شده بود را نابود سازد !
 در برجام 2 در دوران آقای ترامپ با افزودن  تحریمها توسط دولت آمریکا همچنان این داستان ادامه پیدا  کرد!
اما با رویکار آوردن دولت آیت الله بایدن بنظر میرسد که سرانجام برجام 3 نیز همانند دوران اوبامای دمکرات در وقت اضافی این بازی مسخره بصورت باج و خراج دهی توسط دمکراتهای ب ی آ برو پایان یابد!
در واقع این عملکرد بمنزله نجات رژیم تروریستی جمهوری عسلامی از ورشکستگی کامل برای چندمین بار توسط دمکراتهای رسوا میباشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی October 17, 2021 02:35 PM

سید علیل ناقص العقل

نوکر پوتین و بایدن
بی خیال جام لگن آور میان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: