آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 21 مهر ماه 1400 = 13-10 2021

محمود احمدی‌نژاد به چه دلیل از کشور خارج شده است؟

سایت دولت بهار، نزدیک به محمود احمدی نژاد نوشت که او به منظور بازدید از نمایشگاه بزرگ بین‌المللی «اکسپو ۲۰۲۰» عازم دوبی شده است.

این منبع نوشت: در این سفر احمدی نژاد ضمن بازدید از سالن‌های اختصاص یافته به کشور‌های مختلف جهان، از نزدیک با جدیدترین دستاورد‌های فرهنگی، علمی، اختراعات و فناوری‌های پیشرفته بشری از سرتاسر دنیا آشنا خواهد شد. هیاتی از همکاران احمدی نژاد، ایشان را در این سفر همراهی می‌کنند.

احمدی نژاد چه پرونده هایی از مسئولان حکومتی دارد؟

این در حالیست که رسانه نزدیک به احمدی نژاد پیش تر با اوج گیری اختلافات او با بیت خامنه ای در مواردی مشخص به بیان مطالبی پرداخته بود که به وضوح شامل اشاراتی تهدید آمیز به اسناد افشاگر بوده است.

خبرسازترین این تهدیدها، مطلبی بوده که - در قالب یک شعر - در روزنامه رسمی دولت به چاپ رسیده بود و در آن، با طرح ادعای وجود هزاران سند در نزد احمدی نژاد علیه ۳۱۴ نفر، هشدار داده شده بود که صبر او روزی به پایان خواهد رسید.



حقیقتگو October 13, 2021 07:38 PM

بلاخره تهدیدها وبگم وبگم های وانتقادهااحمدی نژاد بنفع ش تمام شد ودرحقیقت بعنوان رئیس جمهورپنهانی یا درقالب رئیس جمهورکمکی برای آخوند جلاد رئیسی که بیسوادی ای موج می زند واظهارات وحرکات و اعمال اش فرای تصورتمسخرآمیزبوده ومی باشد ازجانب خامنه ای انتخاب شد وماموریت یافت به نمایشگاه دوبی برود وبا خارجی ها بساط مماشات آنچنانی برپا کند چرا رئیسی بعنوان رئیس جمهور اجازه داده نشد به نمایشگاه دوبی برود؟چندی پیش سپاه پاسداران قایق های پرنده اش درآبهای خلیج فارس به نمایش گذاشت که بله قایق های پرنده ساخته ایم؟ مخترع وسازنده قایق پرنده به اصطلاح سپاه ساز که مدت ها قبل درنلویزیون آلمان نشان دادند اهل اندونزی است ! پس نمایشگاه دوبی وارتباط برقرارکردن حکومت تازی و سپاه با مخترعان وسازنده گان خارجی بسیارمهم بوده ومی باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: