آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 مهر ماه 1400 = 28-09 2021

یک سپاهی: اطلاعات کاملی از مراکز حساس اسراییل داریم

یک سرکرده سپاه تروریستی پاسداران که نخواسته نامش فاش شود، گفته: اطلاعات کاملی از مراکز حساس و راهبردی اسراییل داریم و امروز برنامه هایی برای خشکاندن تهدیدهای این رژیم شیطانی فراهم کرده ایم.

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران نوشت: یک مقام آگاه در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء طی سخنانی در جمع نخبگان دانشگاهی در خصوص تهدیدات منطقه‌ای اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی، همچنان رتبه نخست تهدید و ناامنی در منطقه به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز برنامه‌هایی را برای خشکاندن این تهدید فراهم کرده‌ایم، افزود: دست پر ما به لحاظ وجود سناریو‌های متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه‌های راهبردی و نیز منابع آمریکا مرتبط با این رژیم شیطانی، موضع ما را از ابهام و کمبود‌های اطلاعاتی به شفافیت در دسترسی بالا تبدیل کرده است؛ مفهوم آن این است که ما در این معادله از دست بالای استراتژیک برخوردار شدیم.

این مقام ارشد نظامی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی قادرند هزینه‌های گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کنند، ادامه داد: عمده هزینه‌های مالی، انسانی و شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه به‌ویژه طی دو دهه اخیر، به دلیل پیروی از استراتژی‌ها و خواسته‌های رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد: رابطه رژیم صهیونیستی و آمریکا به‌زودی به یک رابطه باخت ـ باخت تبدیل خواهد شد و ما در وقت مناسب شاخصه‌ها و مؤلفه‌های این رویداد را نشان خواهیم داد.



سیاوش September 28, 2021 01:31 PM

از قدیم گفتن مقام ارشد نظامی که زیاد واق واق میکنه از روی ترسه و اصلا گاز نمیگیره !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا September 28, 2021 05:22 PM

مردک پفیوز وطن فروش , برو مواظب کارگاه وسایل در کرج باش ، اگر راست
میگی جواب یکی از حمله های اسرائیل را در سوریه بده
هر سردار ادم کش یک عرعر میکنه ، ولی در حقیقت انسان کشان بی شرفی
هستنند که از خون ملت ایران تغذیه میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ترس عمیق از ترور موساد !!! September 29, 2021 04:02 AM

این سپاهی، که از روی نگرانی و ترس (سوقصد به جانش توسط موساد) نمی خواست اسمش فاش شود، همان سپاهیست که «دستگاه کرون یاب اسلامی» و خبر کشف «فیزیک کوانتوم اسلامی» را به اطلاع امت گریخته از صحنه اسلامی رساند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: