آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 مهر ماه 1400 = 26-09 2021

اصلاح طلب: باید جلوی انفجار عصبانیت مردم گرفته شود

هر چه پیش می‌رویم اوضاع کشور بدتر می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر قوامی، درباره این موضوع به سایت نامه‌نیوز گفت: اصلاح‌طلبان باید به جامعه بازگردند و باید به جامعه آگاهی دهند که تنها راه‌حل برون‌رفت از بحران‌ها، اصلاحات است. تصمیم‌سازان هم باید بدانند که تنها راه اصلاحات است زیرا اگر اصلاحات رخ ندهد معلوم نیست چه آینده‌ای رقم می‌خورد؟ معلوم نیست که اگر مردم به خیابان‌ها آیند، سرنوشت کشور چه می‌شود؟»

او درباره اینکه برخی اصلاح‌طلبان باور دارند باید با حاکیمت تعامل کرد تا بتوان موانع ردصلاحیت را برطرف کرد، تصریح کرد: «من چنین باوری ندارم زیرا شدنی نیست. به یاد داریم که در جریان انتخابات مجلس هفتم و ردصلاحیت تعداد بسیاری از نمایندگان مجلس آقای کروبی چه‌قدر تلاش کرد، صحبت و رایزنی کرد اما هیچ چیزی تغییر نکرد و هرچه پیش رفتیم اوضاع بدتر هم شد تا الان که دیدیم چیزی از اصلاح‌طلبان باقی نگذاشتند. اراده‌ای وجود دارد که اصلاح‌طلبان در هیچیک از سِمت‌ها نباشند».

قوامی در پایان گفت: «اصلاح‌طلبان باید به جامعه بازگردند. به جرئت می‌گویم که 80درصد مردم خواهان اصلاحات هستند. شاید خواهان ما اصلاح‌طلبان نباشند اما حتما اصلاحات را می‌خواهند. شاید بگویند شما اصلاح‌طلبان، اصلاح‌طلب نیستید و فرصت‌طلبید اما نمی‌گویند اصل اصلاحات امر بدی است؛ بنابراین اصلاح‌طلبان باید از اصلاحات و نه از خود دفاع کنند تا جلوی انفجار عصبانیت مردم گرفته شود زیرا آن شرایط به سود هیچکس نیست؛ نه خود مردم، نه کشور و نه نظام».



شایان September 27, 2021 10:54 AM

این آخوندهای حرامزاده و سپاهی های باج بگیر کشور را به تجزیه خواهند کشید درحال حاضر اکثریت قوم های مختلف که تا سالهای قبل مخالف تجزیه بودند در اثر فشارهای حکومت پلید جمهوری اسلامی تمایل زیادی به جدایی دارند و آینده کشور با وجود این حکومت تبه کار به این سمت میرود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: