آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 شهریور ماه 1400 = 15-09 2021

پیام ملکه انگلیس به رهبر کره شمالی با بهترین آرزوها..!

بهترین آرزوها برای اون، پیام ملکه انگلیس به رهبر کره شمالی

کاخ باکینگهام تایید کرد که "اعلیحضرت از طریق دفتر امور خارجه، کشورهای مشترک المنافع و توسعه این پیام را برای کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ارسال کرده است."

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، رسانه‌های کره شمالی اعلام کردند که این پیام در ۷ سپتامبر، دو روز قبل از جشن هفتاد و سومین سالگرد تاسیس جمهوری کمونیستی دریافت شده است.

در این پیام آمده است: در حالی که مردم جمهوری دموکراتیک خلق کره روز ملی خود را جشن می‌گیرند، من آرزوهای خوب خود را برای آینده ابلاغ می‌کنم.

این پیام حسن نیت در اختیار رسانه‌های بریتانیایی یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی کاخ باکینگهام قرار داده نشد اما ملکه پیام‌های مشابهی در گذشته داشته است. با این حال، اعتقاد بر این است که این اولین بار است که این پیام به صورت عمومی منتشر می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس گفت: اعلیحضرت هنگام ارسال پیام به رهبران خارجی به توصیه دفتر خارجه عمل می‌کند. مانند سالهای گذشته ملکه به مردم کره شمالی به مناسبت روز ملی آنها پیامی ارسال کرده است.

تأیید ارسال پیام در حالی صورت گرفت که کره شمالی اعلام کرده موشک‌های کروز دوربرد جدید خود را با موفقیت آزمایش کرده است.

پیام ملکه همچنین در روزنامه رسمی رودونگ سینمون در روز یکشنبه منتشر شد. شبکه دولتی کره شمالی پیام ملکه را در گزارشی خبری اعلام کرد.

این شبکه گفت: کیم جونگ اون، رئیس امور دولتی جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) در ۷ سپتامبر پیام سلامی از سوی الیزابت دوم، ملکه بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۴ دومین مرد قدرتمند کره شمالی - کیم یونگ نام - به ملکه نامه‌ای به مناسبت تولد رسمی او ارسال کرد. خبرگزاری رسمی کره جنوبی گزارش داد که این پیام حامل آرزوی سلامتی و خوشبختی برای ملکه و رفاه برای مردم انگلیس بوده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: