آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 شهریور ماه 1400 = 14-09 2021

ایران؛ افشای آمار واقعی و هولناک مرگ و میر روزانه کرونا

آمار واقعی مرگ و‌میر روزانه در اثر ابتلا به بیماری کرونا در کشور بالاتر از ۱۵۰۰ نفر است. اگر دو درصد مرگ و میر در تعداد کسانی که مبتلا می‌شوند وجود داشته باشد با ۴۰هزار مبتلا روزانه بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر جان‌شان را از دست می‌دهند آن هم اگر درست درمان و مراقبت کنیم.

به گزارش عصرایران، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر در روند کنترل بیماری و واکسیناسیون، تاکید کرد: باید همان روز اول در قم حکومت نظامی اعلام می‌کردند و بعد که از قم پخش شد یک‌ماه کل کشور را قرنطینه می‌کردند، اما این کار‌ها را انجام ندادند. شل‌کن سفت‌کن‌ها ما برای مقابله با کرونا زیاد بود تا جایی که الان آمار مرگ و میر را روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر اعلام می‌کنند و انگار نه انگار که آدم‌ها می‌میرند.

مسعود پزشکیان در مورد واردات واکسن کرونا گفت: این بی‌انصافی است که بگوییم این واکسن‌ها ظرف مدت دو هفته تامین شده است، ما اگر بخواهیم سفارش بدهیم، شرکت‌های سازنده سفارش ما را بپذیرند و شروع به تولید کنند و بعد بخواهیم وارد کنیم حداقل پنج تا شش ماه زمان می‌برد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قرارداد‌های خرید واکسن در زمان آقای روحانی بسته شده و پول‌ها داده شده بود. معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در دولت قبل اگر جرات دارد در این رابطه حرف بزند و روشنگری کند. امکان ندارد بدون سفارش بتوانیم جنس وارد کنیم حتی اگر پول دست‌مان باشد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: