آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 مرداد ماه 1400 = 24-07 2021

فیلم؛ اعتراف مزدوران کتک خورده به خشم و نفرت مردم

اعتراضات مردم خوزستان نهمین شب را نیز پشت سر نهاد. قطعی برق و اختلال در دسترسی به اینترنت نیز مانع از تداوم اعتراضات نشد. رژیم، اینترنت را در شهرهایی که در چند روز گذشته، صحنه اعتراض و تظاهرات بوده‌اند، قطع کرده است و شب گذشته، حتی برق اهواز را هم قطع کردند و شهر را کاملا در خاموشی فرو بردند. با این وجود، فیلم‌هایی از ادامه اعتراضات در برخی شهرها منتشر شده است. پاسدار حسین سلامی، سرکرده سپاه پاسداران امروز شنبه برای بررسی اوضاع بحرانی خوزستان وارد اهواز شد.

فیلم زیر: دو تن از پاسداران لباس شخصی کتک خورده در جریان اعتراضات از خشم و نفرت مردم بجان آمده از رژیم حاکم می گویند




www.youtube.com/watch?v=V69lNz2ApSk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آریا پارت July 24, 2021 10:35 AM

اگر چند نفر از این مزدورها رو بکشند کار درست میشه و حساب دست باقی مزدوران خود فروخته خواهد آمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان July 24, 2021 11:30 AM

هموطنان برای گسترش مبارزه و حفظ جان مردم بپاخاسته باید تدابیر مبارزاتی را بکار برد بجای استفاده از کوکتل مولوتوف از این روش موثر استفاده باید کرد و این روش را اگر بصورت کسترده بکار گیریم حتما ماموران سرکوب وادار به فرار میشوند مواد اتش را را در کیسه های پلاستیکی کوچک ریخته و در آنرا ببندید و بصورت یک توپ کوچک مستقیم بسوی ماموران سرکوب پرتاب کنید و با خیس شدن لباس مامور وی ماجبور به فرار میشود چون احتمال اتش کرفتنش خیلی زیاد است مجبور میشود جلیقه ضد کلوله را از تنش یاز کند و لباسش را باید عوض کند که این در حالت عملیاتی سرکوب برای وی امکان ندارد برای دستکیری تظاهر کنندگان هم حرات نمیکند نزدیک شود چون احتمال دارد با آتش بک فندک به آتش کشیده شود ما این روش را امتحان کرده ایم و بخوبی جواب داده است موجب فرار ماموران از خیابان شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرید July 24, 2021 03:45 PM

این که هنوز زندست :))

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 24, 2021 07:43 PM

بسیجی تروریست داره میگه مردم به ما مستقیم تیر اندازی میکردن اونوقت یه خط هم روش نیفتاده ولی این بچه‌های مردم هستن که با گلوله کشته میشن ! از رهبرشون تا عنترشون دروغگو و پست فطرت و شارلاتان و مظلوم نما هستن تف به دین کثیف و شرف نداشتتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 24, 2021 10:48 PM

آقای زردک جامدادان میشه بفرمائید پر کردن مواد آتش زا در کیسه‌های پلاستیکی را کدام مغز متفکر به شما یاد داده؟ در ضمن ادعا هم می‌کنید که استفاده کرده اید و جواب هم میدهد! ببخشید کجا استفاده کرده اید که جواب هم داده؟ کاملا مشخص است که تمام هدف شما از این کامنت به خطر انداختن جان جوانان ایرانیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


jahanzade July 24, 2021 11:20 PM

سالها مردم صبر و شکیبایی به خرج دادند به رژیم فرصت تغییر دادند اما فایده ایی نداشت وقتی یک آدم صبور عصبانی بشه دیگر کسی جلودار نیست ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: