آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 خرداد ماه 1400 = 13-06 2021

روزنامه؛ فرار یک ایرانی-آمریکایی از طریق مرز پاکستان

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه داون، آژانس تحقیقات فدرال پاکستان روز شنبه یک شهروند آمریکایی ایرانی‌الاصل را به اتهام عبور غیرقانونی از ایران به پاکستان و اقامت در کراچی دستگیر کرد.

مقام‌های پاکستانی مطلع شدند که "سیروس اسماعیل‌زاده" اخیراً با عبور غیرقانونی از مرز ایران و پاکستان بدون هیچ گونه سند مسافرتی وارد کشور شده و در هتلی در این شهر اقامت دارد.

در بازجویی‌ها مشخص شد او دارای تابعیت آمریکا و همچنین ایرانی است. وی در تاریخ ۶ژوئن بدون هیچ گونه سند مسافرتی به پاکستان آمده، بنابراین وی بازداشت شد.

وی در حین بازجویی اظهار کرد که در سال ۱۹۶۷ در تهران متولد شده و در سن ۱۲ سالگی (سال انقلاب) به همراه خانواده‌اش به آمریکا رفت و تابعیت گرفت.



اردلان June 14, 2021 08:30 AM

طی سالهای گذشته بسیاری از دو تابعیتی های ایرانی آمریکایی بوده اند که برای دیدار از اقوام و آشنایان خود مجبور بوده اند برای تجدید دیدار به میهن خود سفر کنند!
اما تعدادی از این افراد نیز توسط اصلاح طلبان که در آمریکا بسر میبرند برای دور زدن تحریمها وضع شده از آنها بعنوان وسیله استفاده کرده اند!
پیشنهادهای وسوسه بر انگیز و چشمگیری که اصلاح طلبان در آمریکا به اینگونه افراد داده اند کافیت دارد که چشم و گوش افراد عادی را ببندد!
کسانی که در این دام مهلک افتاده اند پس از مدتی بصورت نامحسوس یا تا گلو در باتلاق مرگبار رژیم فرو میروند و یا عمر مفید خود را در زندانهای رژیم سر میکنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: