آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 مرداد ماه 1399 = 10-08 2020

هشدار؛ انبار نفت شهران در تهران بمب ساعتی است

یک روز پس از انفجار مهیب در بندر بیروت و کشته و زخمی شدن صد‌ها نفر و خسارات سنگین اقتصادی به پایتخت لبنان یکی از اعضای شورای شهر تهران با ابراز نگرانی از وجود تاسیسات پر خطر در مناطق مسکونی تهران این تاسیسات را به "بمب ساعتی" تشبیه کرد.

مجید فراهانی رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران به طور مشخص به وضعیت انبار نفت تهران در منطقه شهران اشاره کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "به انبار نفت محله شهران که یک بمب هیدروژنی داخل شهر و بر روی گسل زلزله مشا بنا شده توجه کنیم."

فراهانی درباره قرار گرفتن این انبار روی گسل زلزله تهران هم هشدار داد و گفت: «روی دیگر فاجعه قرارگرفتن مخازن عظیم انبار نفت بر روی گسلی است که بر اساس آمار سالهاست که آبستن زلزله‌ای ویرانگر است که با فعالیت گسل مشا تلفات انفجار انبار نفت در شهران بسی بیش از زلزله تهران خواهد بود .

شهران در منطقه پنج تهران، در شمال غربی شهر و در مجاورت سولقان و کن قرار دارد. انبار نفت و مخازن عظیم سوخت شهران، در سال ۱۳۵۳ و در زمانی ساخته شده که این محله غیرمسکونی و بیابان بود. این انبار یکی از شریان‌های اصلی توزیع سوخت در پایتخت به حساب می‌آید. تهران دو انبار نفت دیگر هم دارد یکی در جنوب (ری) و یکی هم در شماالشرق در منطقه لشگرک.

روز جمعه رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز درباره وجود دو انبار شیمیایی شهران و بعثت ابراز نگرانی کرد و گفت: وجود انبار‌های مواد شیمیایی داخل شهر تهران مسئله مهمی است که چند بار در شهرداری آن را پیگیری و در این خصوص تذکراتی ابلاغ کردیم، اما متاسفانه تاکنون توجهی نشده است.

هشدار مدیریت بحران تهران هم پایان کار نبود و آتش نشانی هم از وضعیت انبار نفت تهران و دیگر انبار‌های مواد شیمیای در پایتخت ابراز نگرانی کرد.



خسرو August 6, 2020 12:32 PM

دور اندیشی و آینده نگری در خصوص سلامتی و امنیت مردم مسئله ایست که هیچ اهمیتی برای رژیم فاشیستی حاکم ندارد علم توسعه پایدار در مغزهای کوچک ملایان و رهبر علیل ج ا نمیگنجد انگیزه سلطه آنها و جنایاتی که انجام میدهند تنها پر کردن جیبهایشان از پول و سرمایه های ملی ماست باید برخاست و با همدلی و همراهی یکدیگر کشورمان را از لوث وجود این جرثومهای بی وطن مردمکش پاک کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان August 7, 2020 11:13 AM

پدیده جنایتکارانه انبار کردن مواد قابل انفجار تحت نام کود شیمیایی توسط مزدوران سپاه در سطح شهر چیز تازه ای نیست جنایتکاران سپاه دیر زمانی است به چنین نقشه شومی دست زده اند در بعصی از محله های تهران در زیر زمین خانه هایی یا در مغازه هایی در بسته انبار کود شیمیایی مواد منفجره انبار شده است تا در روز مبادای شورشهای تمام خلقی بتوانند انفحاراتی بر علیه ملت صورت دهند انبار نفت تهران در شهران هم نمونه بارز چنین سیاست خبیثانه است بیاد بیاورید در دوران جنگ بعد از اصابت موشک صدامی در نزدیکی انبار نفت جنوب تهران بود که صدام اعلان کرد موشک بعدی به انبار اصابت خواهد کرد در این شرایط بود که حمینی را مجبور کردند تا جام زهر « ریق رخمت » را سریعا سر بکشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان August 7, 2020 11:26 AM

سالهاست در اطراق میدان اعدام« میدان محمدیه» انبارهایی وحود دارد که در آنها مواد شیمایی کشاورزی انبار شده است آن هم به عمد! از یک طرف قیمت این کالاها هر روز بالاتر میرود از طرف دیگر مواد منفجرهای است برای روز مبادایی که قیام خلق از کنترل سپاه سرکوب خارج شده باشد و دیگر امیدی به بقای رژیم نباشد رژیم تا ختی برای روز مبادایش در مکانهایی انبار اسلحه و مواد منفجره و مهمات انفجاری در محل های پرچمعیت تهران دارد از این انبارها چندین انبار در خروجیهای اولیه تهران موجود است و این مسیله دیروز نیست سالیان سال است این انبارها ایجاد شده اند این مکانها را میتوانید به سادگی از روی تجمع نیروهای سرکوب در خیزشهای مردمی در مجل های خروجی تهران شناسایی کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی August 10, 2020 05:33 AM

بی شرفهای اشغالگر با عقل ناقصتون مثلا دارین ملت ایران رو به چی تهدید میکنین؟غلط کردید با جد و آباد حرامزادتون که حاصلش شمای بی شرف هستین که همچین غلط بزرگی رو در ایران انجام بدین! !به خدا قسم به مرده و زندتون رحم نمیشه در اینصورت و هیچ جای کره زمین ایرانی ها نمیگذارند نفس بکشید و زمین خدا رو نجس کنید! شما تنها مصداق واقعی محارب با خدا هستین که به مخالفانتون نسبت میدید!اینبار اگه خون از دماغ حتی یه ایرانی بریزه حکم جهاد میدیم و تا تک تکتون رو مجازات نکنیم آروم نمیگیریم حالا خود دانید!به خشونت نه میگیم ولی در دفاع از خودمون فروگذار نمیکنیم چه ارتش و نیروهای مسلح بی غیرت و دنیا کنارمون باشن و چه نه، این دفعه دیگه قیام کنیم خون در مقابل خون هست!دیگه حجت تمام شده و این تو بمیری با قبلی ها فرق داره پس تسلیم شید و نگذارید خونریزی بشه! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: