آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 اردیبهشت ماه 1400 = 30-04 2021

ظریف گیت؛ سناتورها علیه عامل نفوذی ملاها در کاخ سفید

در ادامه پس لرزه‌های انتشار فایل صوتی محمدجواد ظریف، که اختلافات و واکنش‌هایی را در داخل و خارج از ایران در پی داشته، امروز تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به بایدن خواهان انجام تحقیقاتی درباره محتوای فایل صوتی ظریف درباره جان کری شدند.

بنا به گزارش شبکه «فاکس نیوز»، در تازه‌ترین واکنش‌ها به فایل صوتی ظریف، 19 عضو مجلس سنای آمریکا خواستار آن شدند که جان کری، وزیر خارجه اسبق آمریکا با آغاز تحقیقات فورا از عضویت در شورای امنیت ملی دولت بایدن عزل شود.

علاوه بر آن اعضای جمهوری‌خواه مجلس سنا، نماینده ویژه آمریکا در امور اقلیمی را به داشتن کارنامه‌ای طولانی در استفاده از دیپلماسی علیه منافع عالی ایالات متحده و متحدانش متهم کردند. آنها همچنین اشاره کردند که تحرکات دیپلماتیک جان کری متحدان آمریکا را در معرض خطر قرار داده و دشمنان آنها را گستاخ‌تر کرده است.

شایان ذکر است که ظریف، در فایل صوتی گفته بود که جان کری به او درباره انجام نزدیک به 200 حمله هوایی و ضربات اسرائیل به مواضع رژیم ایران در سوریه خبر داده بود.



نسل بیدار April 27, 2021 11:17 AM

همیشه گفتیم باز هم میگوییم، چهل و دو سال است که ایران شده توپ فوتبال * هر کی در جهان توان‌اش می رسد یک لگد به ایران میزند * حیف از ایران که اینگونه ویران شود * همتی کنیم و ایران مان را از این ددان و از این جهان پس بگیریم * نیاکان ما و نسل آینده ایران سزاوار این همه خفت و سقوط و بدنامی و بازیچه دست این و آن شدن نیستند *

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان April 29, 2021 11:26 AM

این مصاحبه ظریف ترفندی است برای باز گرداندن روابط و و زمینه سازی برای برداشته شدن تحریمها. ظریف هم با این بیانات مضحک میخواهد خود را اعتدال گرا و طرفدار غرب نشان دهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی May 1, 2021 06:27 AM

فکر میکنم ملاها یه اشاره به دموکراتها کردن که دست من زیاد آتو داری و باهام راه بیا! وگرنه که با خودم خیلی ها رو به زیر میکشم! آخه ج ا رو خیلی از کشورها همکاری کردند تا منابع ایران رو غارت کنن و عقده ها و کینه هاشون از تمدن و پیشینه سربلند ایران و ایرانی رو نشون بدهند! از فلسطین و لبنان و عراق خرابکارهاشون رو فرستادن و بی بی سی و دیگر رسانه های زمان مسئول پروپاگاندا علیه حکومت شاه بودند تا یکه تاز شاهنشاهی دنیا باشند که معلوم شد با رفتن حریف کارکشته ای چون شاه فکر کردن نفر اول دنیا اونها میشن که نشد و هیچگاه نه انگلستان پیشینه و تمدن ایران را داشت و نه ملکه انگلیس جای شاه رو پر کرد! دموکراتهای تبه کار و ریاکار آمریکا هم که حامی ج ا شدند و 43 سال کل دنیا مخصوصا این مثلث شوم و سیاه و تبه کار، ادامه حیات ج ا و خونریزیش رو تضمین کردند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: