آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 مهر ماه 1399 = 29-09 2020

نگرانی پوتین از روند افزایشی شمار مبتلایان به کرونا

رئيس جمهور روسيه گفت به رغم اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر، شیوع کرونا دوباره در حال افزایش است و نباید به سادگی از کنار این مسئله عبور کرد.

رئیس جمهور روسیه در نشست مجازی شورای فدرال دولتی گفت به رغم اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر، شیوع کرونا دوباره در حال افزایش است و نباید به سادگی از کنار این مسئله عبور کرد.

پوتین به پیامد‌های منفی کرونا بر اقتصاد کشورش اشاره کرد و گفت: برای امنیت و دفاع از سلامتی جامعه، لازم است همه توصیه‌های پزشکان و متخصصان رعایت شود.

رئیس جمهور روسیه به فرارسیدن فصل سرما و احتمال افزایش بیشتر شمار مبتلایان اشاره و تاکید کرد: بهترین روش مقابله با کرونا رعایت موازین بهداشتی است چراکه در صورت بازگشت محدودیت‌ها، آثار زیانباری بر اقتصاد و سلامت روانی جامعه تحمیل می‌شود.

درهمین حال سخنگوی ستاد عملیاتی مقابله با کرونا از ثبت حدنصاب تازه‌ای از شمار روزانه مبتلایان طی دوماه گذشته خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۸ هزار و ۲۳۲ نفر در مناطق مختلف روسیه به کرونا مبتلا شده و شمار کل مبتلایان به یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۸۰۵ نفر رسیده است.

شمار جان باختگان نیز افزایش ۱۵۰ درصدی نسبت به شبانه روز پیش را به ثبت رساند و با فوت ۱۶۰ نفر دیگر، شمار کل درگذشتگان به ۲۰ هزار و ۵۴۵ نفر افزایش پیدا کرد. تاکنون ۹۵۲ هزار و ۳۹۹ نفر با بهبودی، از مراکز درمانی ترخیص شده اند.




شهنام March 23, 2020 12:19 PM

البته گندم بی کیفیت و آلوده ی روسی ارزشش بالا نرفنه ارزش نفت پایین آمده که خوشبختانه همه این عوامل روسیه ورشکسته و گرسنه را از همین وضعیت اسفناکی که هم اکنون دارند باز هم به پایین تر خواهد کشاند و دور نیست روزگاری که روسها علف کنار خیابان را بپزند و بخورند و البته این شامل چین کمونیست هم خواهد شد در یک کلام دوستان آمریکا به اوج عزت خواهند رسید و دشمنان آمریکا در حضیض ذلت در میان گرسنگی و بدبختی و فلاکت دست و پا خواهند زد تا مرگشان فرابرسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


setareh May 4, 2020 12:41 PM

منطقی ترین راه نجات برای روسیه،کمک گرفتن ازمستشاران مجرب وکارکشتۀ نیروهای نظامی تحت امرسردارباقری است!این سردار بشردوست،هرروزه،پیشنهادانتقال تجربه وکمکِ نیروهای نظامی ولیِ فقیه،درمبارزه علیه کرونارا،بهمۀ کشورهای منطقه اعلام میکند،امااز سرِتواضع،نامی ازروسیۀدوست وهمسایه نمیبرد!دراوضاع کنونی،اما دیگربایدتعارفات راکناربگذاردومستشاران نظامی_کرونائی ولایت را، برای به کنترل درآوردن ویروس،بروسیه بفرستد!
بله این است جوهرۀ انساندوستانۀ سپاه!البته همۀ این صلابت و توانمندی نیروی نظامی درمبارزه باکرونا،وایجادنظم درشهرهاوحتی زندانها،،،نشان دادکه الحق سپاه،برای بدست گرفتن دولت،وحل مشلات جامعه شایسته ترین است!وانصافاً؛تاسپاه هست،دیگرچه نیازی به برگزاری انتخابات کذائی است؟حکومت ودولت وامنیت رامیتوان یکجا بدست دلسوزوتوانای نیروی نظامی کارآمدولایت فقیه سپرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 4, 2020 09:10 PM

بمباران کردن مردم سوریه وکشتارچندصدهزارنفرازمردم سوریه توسط حکومت گماشته روس ها و همچنین اواره کردن میلیونها مردم سوریه درغربت و همسوئی و پشیبانی تمام قد با حکومت فاشیستی اسلامی تازی های اشغالگردرایران بروزویروس کرونا درروسیه را خیرمقدم بگویم - روس ها لطف کنند قدری ازگلاب چینی بنوشند برای سلامتی شنان واجب است

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو May 13, 2020 12:38 PM

دوستان من که نمیفهمم اگه کسی میفهمه منو هم متوجه کنه لطفا اینکه کسی از پنجره سقوط کرد یعنی چی؟ خودکشی کرد؟ کسی هولش داد پائین یا مثلا رفته بود شیشه هار تمیز کنه اوفتاد پائین ؟ یا مثلا اون خانوم دکتر داشت تلفنی با کسی صحبت میکرد یکدفعه از پنجره طبقه ششم اوفتاد پائین آخه دلیل نداره ؟ واله آدم از اخبار اینجوری شاخ در میاره تنها چیزی که بفکرم میرسه اینه که حکومت خودش اینارو میکشه و اینجوری میخواد ماست مالی کنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 29, 2020 04:12 PM

پوتین که 20 روز پیش اعلام کرده بود دانشمندان روسی واکسن کووید19 را کشف کرده اند ودارند تزریق میکنند وداد وقال تبلیغاتی زیادی هم براه انداخته بود تا جائیکه پایوران احمق جهموری اسلامی هم این پروپاکاندای دروغین را پذیرفته بودند وتوی بوق شان میدمیدند حالا پوتین اعلام نگرانی کرده از شیوع ومنحنی صعودی کرونا! کووید 19 داره دروغگویان رو اینجوری رسوا میکنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: