آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 شهریور ماه 1399 = 25-08 2020

فیلم؛ خاکسپاری دو جوان: مرگ بر این رژیم کثیف

فیلم زیر: خشم مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری دو جوان موتورسوار که توسط ماموران انتظامی در شهریار به قتل رسیدند

به گفته شاهدان، ماموران انتظامی به بهانه گواهینامه، قصد توقیف موتور آنها را داشتند که دو جوان حاضر به تحویل موتور خود نشده و برای جلوگیری از مصادره موتور، اقدام به ترک صحنه می‌کنند؛ اما ماموران به سوی آنها شلیک می‌کنند.

این دو جوان موتورسوار که علیرضا جعفرلو متولد ۱۳۷۴، دانشجو و علیرضا گودرزی متولد ۱۳۷۲ نام داشتند، روز جمعه هنگام عبور از میدان کشاورز، واقع در شاهدشهر شهریار مورد شلیک نیروهای انتظامی قرار می‌گیرند و علیرضا گودرزی در دم جان باخته، اما علیرضا جعفرلو به‌شدت زخمی شده و در سپس جان‌باخته است.

یکی از شاهدان صحنه می‌گوید: مأموران نیروی انتظامی در همین وضعیت به علیرضا جعفرلو دست‌بند زده و او را با باتون و مشت و لگد به‌شدت مورد ضرب‌وشتم قرار دادند. مردم حاضر در صحنه تیراندازی سعی کردند که علیرضا را به بیمارستان منتقل کنند که مامور نیروی انتظامی با تهدید شلیک به سوی مردم آنها را عقب ‌راند.




www.youtube.com/watch?v=Soegp78APAQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



manam.tanha August 25, 2020 09:26 PM

وچه جالب که نظام و امت حزب اللهی در همین ایام برای مظلومیت حسین ابن علی،سپهبد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و و شهید بزرگوار و صاحب سبک! جورج فولوید مظلوم عزادار هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: