آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 اردیبهشت ماه 1399 = 08-05 2020

کرونا؛ دغدغه‌های ما با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست!

سخنگوی وزارت بهداشت در یک گفتگوی تلویزیونی میزان حقوق خود را عنوان کرد که واکنش‌های کاربران بسیاری را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، کیانوش جهانپور با حضور در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به سوال مجری که دستمزد شما چقدر است؟ از موقعیت شغلی خود و میزان حقوقی دریافتی‌اش صحبت کرد و گفت: «فیش حقوقی من هفت میلیون و هشتصد هزار تومان است.»

این پاسخ علاوه بر اینکه خانم بازیگر مهمان حاضر در برنامه را شگفت‌زده می‌کند با واکنش‌های کاربران نیز همراه می‌شود.

کاربران بسیاری معتقدند حقوق دریافتی و درآمد سخنگوی وزارت بهداشت بسیار بیشتر از چیزی است که او عنوان کرده است.

این کاربران با بیان اینکه با هفت میلیون تومان نمی‌توان در تهران زندگی کرد و ظاهر آراسته ایشان این موضوع را عنوان می‌کند که درآمد بیشتری دارند و ممکن است در فیش حقوقی ایشان این مبلغ نوشته شده باشد اما اگر حق همسر، اولاد، مسکن، ماموریت و موارد دیگر را به آن اضافه کنند یقینا بیشتر از چیزی می‌شود که ایشان مطرح کرده‌اند.

جمعی از کاربران نیز به بخش‌های دیگر این گفتگو اشاره می‌کنند که کیانوش جهانپور از بزرگترین دغدغه‌اش صحبت می‌کند و نگران اینست که مبادا کرونا پیاده‌روی اربعین را لغو کند. (فیلم زیر)

این کاربران ضمن اظهار تاسف از این موضوع، عنوان می‌کنند در حالیکه باید سلامتی مردم جامعه در اولویت باشد مسئولین ما به فکر راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و اربعین هستند. کاربران بسیاری از این موضوع خشمگین هستند و با کنایه عنوان می کنند که دغدغه‌های مسئولین بهداشت جمهوری اسلامی با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.




www.youtube.com/watch?v=4sm600hWJyk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی May 8, 2020 03:22 PM

سخنان کیانوش جهانپور فراتر و بسیار اغراق آمیز تر از یک دروغ است ایشان میگوید فیش حقوق من! نمیگوید جزئیات وپرداختهای خارج از حقوق ثابت او چقدر است در جمهوری اسلامی دروغگویانی از جنس کیانوش جهان پور غرق در رانت وچپاول وسودجوئی های نامرئی هستند ایشان یک فیش حقوقی واقعی ونه ساختگی شان را بیاورند پشت تلویزیون ونشان مردم بدهند از غیر ممکنات جمهوری اسلامی است که یک عنصربا این تشکیلات جهنمی ومافیائی کار بکند و بتواند در گفتار وکردار و عمل انسان صادقی باشد جهانپور هم از همین قماش پلید است گرچه سخنگوی یک سازمان حامی سلامت انسانیت امام راحل شان با دروغ آمد با خدعه امد اینها دست آموز ومیراث دار چنان پیرمرد حقه بازی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: