آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 مرداد ماه 1400 = 31-07 2021

جشن فوتبال به تظاهرات ضد حکومتی تبدیل شد + فیلم

شادی خیابانی هواداران تیم پرسپولیس در تهران با تظاهرات ضد حکومتی و شعار مرگ بر دیکتاتور همراه شد. ماموران موتورسوار با باتوم به مواجهه جمعیت رفتند. مناطق شرقی و غربی تهران از کانون‌های تجمع بود.

شامگاه جمعه ساعاتی بعد از پیروزی تیم پرسپولیس در برابر پیکان، محله‌های نارمک، تهران پارس و شهر گلستان، صحنه تجمع مردم، شعارهای ضد حکومتی و حمله نیروهای امنیتی به حاضران شد..

در ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، شعارهایی چون "این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت" و "مرگ بر دیکتاتور" به گوش می‌رسد. (فیلم زیر)

در مناطقی از شرق و غرب تهران‌، جمعیت حاضر، سطل‌های زباله را آتش زدند و خیابان‌ها را بستند. در میدان صادقیه در غرب تهران، پلیس راه را به روی مردم بست.

در شهر گلستان در جنوب غربی تهران و جاده ساوه، حاضران شعار دادند: «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه.»

به گزارش رادیو آلمان، جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در حالی به اعتراضات ضد حکومتی گره خورد که مردم خوزستان و چند شهر دیگر ایران در واکنش به بی‌آبی، خاموشی‌های مکرر، ناکارآمدی مقامات و مشکلات معیشتی به خیابان‌ها ریخته‌اند.




www.youtube.com/watch?v=J6RScy3VggE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: