آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 دی ماه 1398 = 16-01 2020

هشدار سفیر انگلیس و مقام سعودی به خامنه ای

به گزارش اسپوتنیک، شاهزاده سعودی ترکی الفیصل در جریان مصاحبه پخش زنده تلویزیونی CNBC گفت: حذف قاسم سلیمانی پیامی برای رهبری در تهران بود که جدی تر عواقب اقدامات تحریک آمیزش را ارزیابی کند.

وی ادامه داد: این سیگنال به دولت و رهبری ایران است که آنها دیگر نمی توانند از عذاب فرار کنند.

از سوی دیگر سفیر انگلیس در اسرائیل به حکومت ایران هشدار داد که در برابر آخرین فرصت خود قرار دارد.

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، این دیپلمات ارشد انگلیسی در مصاحبه با یک شبکه خبری در تل آویو گفت که رژیم ایران اکنون در برابر تصمیم سرنوشت سازی قرار گرفته و بهتر است این آخرین فرصت را از دست ندهد.

آگاهان می گویند: اکنون که انگلیس به طور نهایی از اتحادیه اروپا بیرون می رود، بی تردید به آمریکا نزدیکتر خواهد شد و با آن کشور علیه رژیم ایران همکاری های بیشتری به عمل خواهد آورد.

به گفته آنها، بعید نیست شرایطی پیش آید که فرانسه و آلمان نیز به طور کامل از امکان اصلاح رفتارهای جمهوری اسلامی مایوس شوند.



آرش - صبحی January 16, 2020 02:32 PM

دوکشورفرانسه وآلمان بایداین واقعیت محض تاریخی رادرنظرداشته باشندکه ازاین پس هرحرکت، وهرگونه حمایتی ازجمهوری جنایتکاراسلامی ازمنظرملت ایران قابل فراموشی نخواهدبود بویژه اینکه جمهوری اسلامی باشلیک دوموشک بسوی هواپیمای غیرنظامی بعنوان هدفی ازپیش تعیین شده ماهیت جنون امیز وسرشت ضد بشری خودرا بصورتی عریان بنمایش گذاشت وخیلی تلاش نمود تا چنین جنایت هولناکی راهماننددیگر ساقط کردنها (هواپیماهای داخلی) پوشیده نگهدارد که نتوانست وموفق نشد این دوکشور بایدبدانند که دوره بازی کردن باقراردادی مرده بنام برجام که ازنگاه عقلانی یک سازش بیرحمانه درحق ملت ایران ویک حمایت جانانه ازادامه حیات جمهوری اسلامی بود، به اتمام رسیده و ملت ایران بهیچ وجه نخواهند پذیرفت که کشوریاکشورهائی بخواهند بازهم با احساسات جریحه دارشده یک ملت بخشم وخروش آمده بازی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: