آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 آبان ماه 1398 = 17-11 2019

بنزین؛ بازاریان تهران به معترضان پیوستند+فیلم

بازاریان تهران امروز یکشنبه دست به اعتصاب زدند (فیلم زیر). دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تأیید این خبر، عاملان اعتراض در بازار تهران را «عده‌ای از خارج از خود بازاری‌ها» خوانده که «بازار را به تشنج کشیده‌اند».

وی گفت: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می‌دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.

این در حالیست که به نوشته سایت عصر ایران، رسانه‌های داخلی از پوشش خبری جدی و فراگیر ناآرامی ها منع شده اند.

روز گذشته نیز تعدادی از روزنامه‌نگاران در شبکه‌های اجتماعی نوشتند که برای انتشار هرگونه مطالب انتقادی درباره افزایش قیمت بنزین نیز با محدودیت روبه‌رو هستند.

همزمان اینترنت نیز در ایران به دستور "شورای امنیت کشور" قطع شده است.

پس از آن که در دو روز گذشته، تلاشگران سیاسی و مردم معترض در سراسر ایران توانستند صدها قطعه فیلم خبری به خارج از کشور بفرستند، رژیم سرعت اینترنت را بسیار کم کرده و در برخی نقاط ایران فرستادن فیلم به خارج تقریبا غیرممکن شده است.

خبرگزاری ایسنا به نقل از یک مسئول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش داد که محدودیت دسترسی به اینترنت از شب گذشته با تصویب شورای امنیت کشور انجام شده است.

به گفته ناظران، اگر اعتراض های مردمی در روزهای آینده ادامه یابد، رژیم با خطر جدی روبرو خواهد شد.

وزیر کشور در دولت جمهوری اسلامی امروز معترضان را به برخورد شدید تهدید کرد و گفت: تصمیم بر این است، در صورتی که [اعتراض‌ها] ادامه پیدا کند، نیروی انتظامی و امنیتی ناگزیر است به وظیفه خود عمل کند.

ناظران می گویند: حتی اگر در این دور هم، اعتراض ها فروکش کند، احتمال زیاد می رود که در ماه های آینده از سرگرفته شود، زیرا حکومت از نظر تامین هزینه ها با مشکلات جدی روبرو می باشد که روز به روز شدیدتر خواهد شد و فشار بیشتری بر مردم وارد خواهد آورد.




www.youtube.com/watch?v=kmmATb0J21I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو November 17, 2019 11:42 AM

اگر این جنبش مردمی برعکس حرکتهای گذشته سالهای 88 و 96 تداوم پیدا کند رژیم سرنگون میشود باید اعتصابات سراسری شود و مرزهای خروجی بسته شوند تا خامنه ای، مجتبی و سایر جنایتکاران نتوانند فرار کنند مردم باید سنگر بندی کنند و اسلحه ها را از دست سرکوبگران بگیرند و از خود دفاع کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: