آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 تیر ماه 1400 = 23-06 2021

پرتاب ماهواره؛ تلاش رژیم برای پیش‌برد برنامه موشکی

سی.ان.ان به نقل از مقامات پنتاگون گزارش داد که رژیم ایران قرار است ماهواره جدیدی را پس از یک تلاش ناموفق، که ظاهراً در اواسط ماه ژوئن انجام شده به فضا پرتاب کند.

این مقامات گفتند که داده های مربوط به تلاش های رژیم ایران از تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای بدست آمده است. تصاویر گرفته شده نشان دهنده افزایش فعالیت در پایگاه فضایی خمینی در روزهای اخیر است.

به گفته کارشناسانی که تصاویر را تجزیه و تحلیل می کنند، در روزها یا هفته های آینده ممکن است یک پرتاب جدید از این محل انجام شود، وجود مخازن سوخت، سکوی متحرک و افزایش فعالیت خودرو در سایت پرتاب شواهد این فعالیت هاست.

به گفته کارشناسان، موشک سیمرغ در پرتاب های ماهواره مورد استفاده قرار می گیرد که موتورهای آن با طراحی کره شمالی ساخته شده است.

سخنگوی پنتاگون به سی.ان.ان گفت، كه فرماندهی فضایی آمریكا از تلاش های ناكام در گذشته برای پرتاب این موشک آگاه است.

به گفته این منبع، پرتاب ماهواره توسط رژیم ایران به عنوان یک اقدام تحریک آمیز تلقی می شود، زیرا وسایل نقلیه پرتاب کننده از فناوری مشابه با موشک های بالستیک قاره پیما استفاده می کنند.

سی.ان.ان گفت: علاوه بر این، پرتاب ماهواره نظامی نور-۱ در آوریل گذشته جنبه نظامی برنامه فضایی رژیم ایران را آشکار کرد.

کشورهای غربی طی سال های اخیر بارها رژیم ایران را به تلاش برای پیش‌برد برنامه موشکی از طریق پرتاب ماهواره متهم کرده اند.

مایک پومپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا سال گذشته در واکنش به پرتاب ناموفق ماهواره ظفر گفته بود: اگر چه رژیم ایران پرتاب این ماهواره را با اهداف تحقیقاتی و غیرنظامی اعلام کرده اما هر پرتابی چه موفقیت‌آمیز و چه ناکام، به حکومت تهران اجازه می‌دهد که تجربه و فناوری حاصل از آن را در برنامه موشکی خود استفاده کند و این کار را در تحت پوشش برنامه فضایی صلح‌آمیز جلوه دهد و به پیش ببرد.

پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اخیرا طی بیانیه‌ای از رژیم ایران خواسته بود که همه فعالیت‌های موشکی خود را متوقف کند.

سران ناتو ضمن ابراز نگرانی از فعالیت‌های منطقه‌ای و موشکی رژیم ایران اعلام کردند که این فعالیت‌ها باعث بروز بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

آنها در ادامه با مطرح کردن این مسئله که فعالیت‌های موشکی رژیم ایران مغایر با قطعنامه 2231 شورای امنیت است، خواستار توقف کلیه فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی شدند.


تصاویر ماهواره‌ای از سایت موشکی در جنوب ایران
پنجشنبه، 28 اسفند ماه 1399 = 18-03 2021

شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا به تصاویر ماهواره‌ای دست پیدا کرده که نشان می‌دهد٬ (فیلم زیر) سایت زیرزمینی موشکی در«خورگو» استان هرمزگان، پس از ساخت جایگاه‌های جدید پرتاب موشک، تقریبا عملیاتی شده است.

طبق این گزارش،تصاویری که توسط «مکسر تکنولوژیز» تهیه شده،‌ نشان می‌دهند که چهار حفره در منطقه کوهستانی ایجاد شده است و تجزیه و تحلیل جداگانه‌ حاکی است که سه تا از آنها در مرحله نهایی برای نصب سکوهای موشکی قرار دارند.

براساس این گزارش، ساخت این سایت موشک‌های بالستیک سه سال پیش آغاز شد اما در ماه‌های اخیر، جایگاه‌های پرتاب سریع دو موشک بالستیک، تکمیل شده است.

به گزارش رادیو فردا، یک تحلیلگر ارشد اینتل لب به فاکس گفته است، با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و همچنین توپوگرافی، در صورت عملیاتی شدن کامل این تاسیسات، از بین بردن آنها با روش‌های معمول کار آسانی نخواهد بود.

از سرگیری همکاری موشکی حکومت ایران و کره شمالی
سه شنبه، 21 بهمن ماه 1399 = 09-02 2021

یک گزارش کارشناسان سازمان ملل که به رسانه ها درز کرده نشان می‌دهد رژیم ایران و کره شمالی در سال ۲۰۲۰ همکاری خود را بر سر توسعه موشک‌های دوربرد از سر گرفته‌اند. این گزارش که به رویت خبرگزاری فرانسه هم رسیده است روز دوشنبه به شورای امنیت ارسال شده است.

بنابر این گزارش، از سرگیری همکاری رژیم ایران و کره شمالی شامل انتقال قطعات ضروری برای ساخت موشک می‌شود و ارسال آخرین محموله‌ها نیز در سال ۲۰۲۰ انجام شده است.

بلومبرگ نیز در گزارش خود نوشت که کارشناسان سازمان ملل متحد اطلاعاتی‌ به دستشان رسیده که نشان می‌دهد رژیم ایران در "مرکز تحقیقاتی شهید حاج علی موحد" برای ساخت موشک ماهواره‌بر از "کمک و پشتیبانی" متخصصان کره شمالی برخوردار بوده است.

در سال‌های گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد رژیم های ایران و کره شمالی مبادلات خود را به طور مستمر و از طریق یک کشور واسط و همسایه انجام می‌دهند. دیپلمات‌ها در سازمان ملل متحد می‌گویند کشور همسایه ذکر شده در این گزارش‌ها چین است.

آمریکا و کشورهای اروپایی بشدت از برنامه موشکی رژیم ایران و توسعه آن انتقاد می‌کنند و آن را خطری برای ثبات منطقه خاورمیانه می‌دانند.




www.youtube.com/watch?v=LNB-HoVcuAk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اران فردا January 2, 2021 05:43 PM

این یکی از همان اوباش , ارازل و لاتها نیست , که ۱۷۶ از بهترین گلها , دانشمندان وزن وکودک را بمرگ فرستاد مردک چاقو کش خائن تاری برو مواظب شور اباد باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو January 3, 2021 03:27 AM

وی افزود آمریکا مشت گره کرده خود را بما نشان میدهد ولی ما حتی اگر این موشکهای زپرتی را هم نداشته باشیم با قدرت هرچه تمام تر چانه های خود را به مشتهای آمریکا میکوبیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک January 3, 2021 08:59 AM

این جماعت چاپلوس هر جمله ایکه میگویند در هر زمینه یک کلمه مقام معظم باید توش بگنجونند چون حاج علی خیلی خوش بحالش میشه بر خلاف رضا شاه روحش شاد هرکس میخواست تملق کنه چنان خرابش میکرد که دیگران حساب دستشون بیاد ازین غلط ها نکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور January 8, 2021 01:47 PM

ده قطره آب در لانه ی مورچه ها حکم یک سیل عظیم را دارد این ابلهانی که مخشان در 1400 سال قبل کپک زده است حتی شعور ندارند تا بفهمند که اگر با این اسلحه های اغلب مال جنگ جهانی دوم گزند جدی به اسرائیل و امریکا بزنند چنان عکس العملی خواهند دید که دود از همه جای این اراذل خون طلب برخواهد خواست و دست جمعی به دیدار سلیمانی خواهند رفت این قمپزها فقط مصرف داخلی دارد و اگر عامل بودند خودی در سوریه نشان میدادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


tak tirandaz January 17, 2021 01:30 PM

ما ایرانی ها میگوئیم سنگ بزرگ نشانه نزدن است شما اوباش اسلامی را نمیدانم

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا January 17, 2021 03:21 PM

این مردک خوب میداند اگر ماشین جنگی امریکا و اسرائیل به راه بیفتد این دروغگو ها پشه های مزاحمی بیش نیستند و ‌در حالی که توانائی آین عربده کشها در شوراباد به اثبات رسید
مو شک های شما شیادان , دزدان و کودک کشان استفاده و مصرف داخلی دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی January 17, 2021 03:22 PM

سردار حسین سلامی و سایرسرداران سپاهی یخوبی و بسیارعمیق تر از رهبرمعظمشان به این واقعیت وثوق دارند که همه این قمپوزدرکردنها و نمایش این کریدورها و مراکز زیر زمینی، و همه تبلیغاتی که میکنند فقط میتواند برای بخش کوچکی ازمردم درون کشور مصرف داخلی داشته باشد سردار غرنده واقف است که با شلیک چند موشک بونکر شکن همه چیز بکلی نابود شود وهمه آن امکاناتی که سلامی مغرورانه بدان افتخار میکند زیر میلیونها خروار خاک دفن شوند آقای سردار سلامی باید از این نادانی بیرون بیاید که اقتدار یک نظام سیاسی نه به موشک و توپ وتانک است که پشتیبانی یک ملت است که میتواند قدرت نظامی یک کشور راتضمین کند واین درشرایطی است که ملت ایران برای نابودی جمهوری اسلامی وهمه ارکان ان ثانیه شماری میکنند وچه بسا که از تهاجم نظامی کوبنده وهدفمند کشورهای آزاد استقبال هم میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


هویج بی هویج !!! January 17, 2021 05:28 PM

حاکمان ترسو و بزدل رژیم اسلامیِ، تا «ظهر روز چهارشنبه ۲۰ ژانویه» به وقت واشینگتن در مخفیگاههای خود، «مثل موش کور و مرده» به حالت «خزیده و خفه شده» باقی خواهند ماند

اما کمتر از یک ساعت از ورودِ بایدن هویج بدست به کاخ سفید:

• سیدعلی امیر مفسدین جهان و ضخاک ماردوش اسلامی!
• دولتمردان، سیاستمداران و قانونگذاران مجلس آخوندی!
• سرکردگان سپاه فاسد، تبهکار و اشغالگر اسلامی!
• ائمهٔ جماعت نفرت پراکن!
همه و همه، از سوراخ موشهای خود خارج خواهند شد و با «عربرده کشی و عرعر کردن های» همیشگی خود در پشت تریبون های خود یک به یک، اعلام یک «پیروزی (پوشالی) بزرگ برای رژیم منفور اسلامی» و یک «شکست (توهمی) بزرگ را برای آمریکا» اعلام خواهند کرد

اما این جاهلان اسلامی فارغ از آنند که درک و فهم این نکتهٔ کلیدی را داشته باشند که بدانند:

«هویجِ جو بایدن، همان مزهٔ هویج حسین اوباما را نخواهد داشت»

و این بار با عرعر کردن های و گریه زاری های خود، «قادر به قاپیدن هویج از دست جو بایدن نخواهند بود»

این بار نه آمریکا، بلکه جامعهٔ جهانی «چماق بدست»، علیه آنها خواهد ایستاد و «جام زهر مرگباری» را به حلقوم این وحوش اسلامی خواهد ریخت

جامعهٔ جهانی سیاست ها و ماجراجویی های:
• هسته ای!
• موشک پرانی!
• تهدید و قلدری!
• صدور تروریسم اسلامی به منطقه و جهان!
• ایجاد بی ثباتی و نا امنی در منطقه و جهان!
• و سرکوب خونین ملت متمدن و آزادیخواه ایران!
را «هرگز و هرگز» تحمل نخواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور January 17, 2021 07:30 PM

با آمدن بایدن تجار نفت و اسلحه دو باره به فعالیت افتاده اند این ها که ارتباط تنگاتنگ با آخوندها دارند نان خودشان را از ایجاد تشننج و بحران به دست می آورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا February 3, 2021 02:13 PM

آنطور که شواهد نشان میدهد و منابع اسرائیلی هم تعید کرده اند , موش و گربه و آب باران در دستگاه اثریر سپاه مقتدر اسلام ناب محمدی باعث اعلام خطر نبوده,
بلکه هواپیما های اف- ۳۵ و اف ۵۲ اسرائیل بوده آند که بالای سر سرداران کودک کش وعرعر کن جولان داده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 3, 2021 05:30 PM

سیاستمداران ک ثی ف دمکرات چرا حاضر به فاش ساختن این واقعیت نیستند که روسها دهها سال است با غارت پولهای مردم اسیر و بی سلاح ایران همواره موشکهای خود را با اسامی دلخواه ملاها در ایران اشغال شده به هوا میفرستند تا اینگونه بتوانند نقابی بظاهر مثبت بر چهره بسیار زشت جمهوری عسلامی بگذارند!
اکثریت مردم ایران دیگر بخوبی آگاهی دارند که با این مسخره بازیها مشکل آنها حل نخواهد شد بلکه با وجود موجودیت این رژیم دستنشانده بیگانگان کشور در معرض نابودی قرار گرفته و باید فکری اساسی برای براندازی کامل این رژیم اهریمن کاشت در ایران کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان February 4, 2021 12:09 AM

بااوجگیری وحشت حکومت ایران از حمله احتمالی اسراییل و امریکا دروغ پردازی و مانور پهلوان پنبه ای هم سرعت میگیرد ادعای موشک دولجناح مالیخولیای پهلوان پنبه هایی که در تاریکی از وحشت سوت میزنند در شرایطی که با بازی هم زمان چند بچه یازیگوش آژیرهای خطرشان به صدا درآمد واز وحشت مجبور به عوض کردن تنبانها در بیت رهبری شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان March 18, 2021 11:05 AM

چنانکه در این فیلم مشاهده میشود ساخت این سایت از روز اول کار تا به پایان آن مرحله به مرحله عکس برداری شده است در این صورت تا حتی قطر بتون ساختمان بیرونی و پوشش طبیعی کوه برای تونلها هم محاسبه شده است حال جمهوری اسلامی مانند کپک سرش را در زیر برف پنهان کرده و میگندارد دیده نمیشود در صورت حمله به تاسیسات این مجموعه دقیقا متوان گفت تمام تاسیسات و تونلهای آن در یک حمله برق آسا تماما نابود میشود تا حتی میتوان گفت با بمبهای مغناطیسی اول تمام فضای مخابراتی تا دهها کیلومتر مختل میشود تا در صورت پرتاب چند موشک راه گیری ان با سایت قطع شده و ار کنترل خارج میشودو نابودی چنین سایتهایی 15 تا 20 چند دقیقه زمان لازم دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


انفجار اسلامی !!! June 24, 2021 04:23 AM

در روزها و هفته های آیندهٔ، «انفجار مهیب و مرموزی» در مرکز پرتاب فشفشه پرانی های رژیم غاصبگر اسلامی در «کویر مرکزی در نزدیکی شهر سمنان» بوقوع خواهد پیوست
به احتمال زیاد، وسعت و خرابی این انفجار از انفجار مرموز دو سال پیش که سکوی پرتاب موشک را تا شعاع چند صد متری را به آتش کشید، خیلی خیلی بالاتر خواهد بود
و دستگاههای پروپاگاندای اسلامی هم از افشای خبر این انفجار، خودداری خواهند کرد و خبر آن با تصاویر ماهواره ای در جهان منتشر خواهند شد

بر فرض محال هم، رژیم خون آشام اسلامی، موفق به پرتاب، این اصطلاح «ماهوارهٔ اسلامی» شود، آمریکا و یا حتی اسرائیل به راحتی با نشانه گیری دقیق وتاباندن پرتوی «سلاح های پیشرفتهٔ لیزری» خود، آن را در فضا خواهند سوزاند

فراموش نکنیم، این فریبکاران دغلباز یک «دوربین وِب کم» را به نام یک ماهواره در فاصلهٔ چند کیلومتری زمین برای چند روزی مستقر کردند و دستگاه پروپاگاندا و بوق و کرنای رژیم ملعون اسلامی، گوش جهان را «کر» کرده بودند که ماهواره به فضا فرستاده اند

این جاهلان، ابلهان، احمقان و مغز پوسیده های اسلامی، چنان غرق در ولایت هستند که تصور می کنند، مردم متمدن و آگاه ایران، فریب این دروغ ها و ترفندهای فریبکارانهٔ آنها را خواهند خورد

آمادهٔ «انفجارهای مهیب و مخرب» در اکثر سایت های موشکی سپاه بی کفایت در چند روز آینده باشید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: