آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 شهریور ماه 1398 = 09-09 2019

حمله تازه؛ دشمنان در حال فرارند یا پاسداران؟

جنگنده های ناشناس (اسرائیلی؟) پایگاه بزرگ سپاه قدس در سوریه را در مراحل ساخت، بمباران کردند

سرکرده سپاه پاسداران امروز گفت: ما رفتار دشمنان را رصد می‌کنیم و می‌دانیم تا چه حد توان دارند. هر جا فرزندان امت اسلام حرکت کردند آن‌ها عقب نشستند. دشمنان در حال فرار هستند.

این در حالیست که خبرگزاریهای بین المللی امروز گزارش دادند که در جریان یک حمله هوایی به مواضع نیروهای رژیم ایران و شبه نظامیان متحد آن در شرق سوریه دستکم ۱۸ شبه نظامی کشته شدند.

به گزارش یورونیوز، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده است که حمله هوایی به مواضع نیروهای رژیم ایران و شبه نظامیان متحد آنها در منطقه بوکمال در شرق سوریه یکشنبه شب صورت گرفت. تابعیت کشته شدگان در این حمله هوایی هنوز مشخص نشده است.

منطقه بوکمال در شرق سوریه در استان دیرالزور و در نزدیکی مرز با عراق قرار دارد. گروه دیده بان حقوق بشر سوریه عامل این حمله هوایی شبانه را «جنگنده‌های ناشناس» معرفی کرده است.

بنا به گزارش ها سه انفجار در پایگاه گروه حشد الشعبی در مرز سوریه با عراق نیز روی داده است. به گفته العربیه، نیروهای حزب الله لبنان نیز در این پایگاه حضور داشتند.


مزدوران سلیمانی باید نابود شوند

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، وزیر خارجه این کشور روز یکشبنه به صراحت از احتمال نابود کردن سرکردگان حماس و جهاد اسلامی سخن گفت و اظهار داشت:: دو گروه حماس و جهاد اسلامی، بیش از هر زمان دیگر، سرنوشت خود را به حکومت اسلامی ایران گره زده و به آلت دست و مزدور آن رژیم در ارتکاب تعرض علیه اسرائیل مبدل شده اند و شاید هنگام آن رسیده باشد که سرکردگان این سازمان های تروریستی، باید نابود شوند.


هشدار نتانیاهو به پسلیمانی به زبان فارسی

نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری به سرکرده حزب‌الله لبنان، حسن نصرالله و قاسم سلیمانی، سرکرده سپاه قدس پاسداران هشدار داد که مواظب زبان خود باشند و تهدید نکنند.

نتانیاهو گفت: من تهدیدهای بیان شده از زبان نصرالله را شنیدم، به او پیشنهاد می کنم که سرجایش بنشیند و خشم خود را فروکش کند. اسرائیل به خوبی قادر است مزد مهاجمان را کف دستشان بگذارد.

نخست وزیر اسرائیل همچنین در توییتر فارسی خود نوشت: به قاسم سلیمانی می‌گویم: مواظب حرف‌های خود و بویژه مواظب اعمال خود باشد.

به گزارش رسانه های منطقه، تنش میان اسرائیل و شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در خاورمیانه افزایش یافته است.

نتانیاهو می‌گوید عملیات روزهای اخیر اسرائیل اقدامی پیشگیرانه علیه تهدیدهای مرگبار رژیمایران برای حمله به اهدافی در شمال اسرائیل بوده است.

نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید: از جامعه جهانی می‌خواهم هر چه سریعتر واکنش نشان دهد تا رژیم ایران به این حملات پایان دهد.


بوی باروت در خاورمیانه؟

احمد زیدآبادی، تحلیلگر مسایل سیاسی در یادداشتی با عنوان «بوی باروت در خاورمیانه؟» نوشت: در حالی که چشم ناظران به میانجیگری فرانسه برای کاهش تنشنج در روابط (رژیم) ایران و آمریکاست، خطر درگیری نظامی بین اسرائیل و حزب‌الله لبنان به شدت رو به افزایش است. ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به مواضع نیروهای همسو با (رژیم) ایران، در عراق، سوریه و لبنان حمله کرده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که قبل از این، سیاست "ابهام" را در مود پذیرش مسئولیت چنین حملاتی در پیش گرفته بود؛ اینک آشکارا از دست داشتن ارتش اسرائیل در برخی از این حملات سخن می‌گوید.

در همین حال، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان حملۀ اخیر ارتش اسرائیل به حومۀ دمشق و منطقۀ ضاحیه در جنوب بیروت را "بسیار بسیار خطرناک" توصیف کرده و صراحتاً اسرائیل را به انجام عملیات تلافی‌جویانه در کوتاهترین زمان ممکن تهدید کرده است.

چنین به نظر می‌رسد که در غیاب یک راه حل سیاسی فراگیر برای خاتمه دادن به بحران مزمن خاورمیانه، ادامۀ توازن وحشتِ موجود بین اسرائیل و حزب‌الله امری بسیار مشکل است و نهایتاً جرقۀ شروع جنگ روزی زده خواهد شد.

در صورت آغار جنگ بین اسرائیل و حزب‌الله، آیا (رژیم) ایران این بار خود را درگیر آن می‌کند یا اینکه مانند چند جنگ گذشته، از امواج مستقیم آن خود را دور نگه می‌دارد؟ شاید محافلی در ایران علاقمند به تکرار رفتار گذشته باشند، اما به نظرم این بار مسئله بسیار بغرنج‌تر از همیشه خواهد بود.



کاریکامراناتور August 25, 2019 01:53 PM

حکومت قرون وسطائی اخوندی وصله ای ناجور بر پیکر بشریت هست و جز رفتن چاره ای ندارد چون نمی تواند با مدرنیسم جنگیده و دنیا را به قرون وسطی ببرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 26, 2019 01:00 PM

حاجی نصرالله٬
نخست اینکه مردمِ اسرائیل دشمنِ خود را می شناسند و با جان و دل از کشورشان نگهداری می کنند و تک تکِ مردم سربازانِ میهن هستند
دوم اینکه شما جیره خواران تنها هارت و پورت کردن را می شناسید اگر راست می گویی٬ چرا شتابان به یاریِ سلیمانی نمی روی؟ پس برایِ چه دستمزد می گیری مردکِ شپشو؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک August 27, 2019 12:11 AM

رژیم با روحیه ضعیف شده تنها سیاست تدافعی دارد و روزشماری مرگش را از درون می کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 27, 2019 03:07 AM

جا دارد در مدح کار با ارزش ارتش اسرائیل یادی از یک ترانه ی کوچه بازاری قدیمی بکنیم که میگفت بزن بزن که داری خوب میزنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش August 27, 2019 10:14 AM

جنگی میشه بدتر از جنگ کازرون، همچین میگه جنگ انگار با آلمان نازی طرف هستیم، چهار تا عمامه بسر جادوگر و یک لشگر دزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین August 27, 2019 02:56 PM

۱- ۳۰۰۰۰۰ آخوند
۲- یک میلیون هوادارِ آخوند
۳- ۱۰۰۰۰۰ پاسدار
همهٔ اینان رویهم بیشتر از ۱٫۵ میلیون تن نیستند اسرائیل بداند که میتواند نیرویِ نظامی را به آسانی نابود کند پاسداران از شما می ترسند زیرا شما ۸ میلیون سرباز (مردم) دارید و جمهوری اسلامی ۱٫۵ میلیون سرباز دارد که آخوندها را از این آمار کم کنید
۸۳ میلیون ایرانی هم هوادارِ ِ اسرائیل هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 9, 2019 12:37 PM

هر چه که رژیم و عواملش میگوید را برعکس کنید تا حقیقت موضوع را دریابید صدها و هزاران بار تاکید میکنم هر چه که از دهان کثیفشان در می آید را برعکس کنید پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 9, 2019 03:18 PM

با تائید سخنان نتانیاهو مبنی بر دروغگوئی وپنهان کاری جمهوری اسلامی در تورقوز آباد حالا جامعه جهانی بخوبی میتواند به ماهیت ذاتی جمهوری اسلامی پی ببرد وبا تشکیک بر روی این مسئله که ممکنست بسیاری از اسرار هسته ای به آژانس انرژی ملل متحد گزارش نشده باشد رسوائی وحقه بازی رژیم ملایان بیش از پیش عالمگیر شود بهمبن دلیل اقدامات اسرائیل در کوبیدن مراکز نظامی بازوهای نظامی فرامرزی ملایان در سوریه وعراق و لبنان میتواند یک توجیه دفاعی برای اسرائیل ویک توسری خوردن جانانه برای جمهوری اسلامی تلقی شود حال سردار حسین سلامی عربده بکشد وسخنان بیهوده ونخ نما شده بر زبان بیاورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو September 9, 2019 07:33 PM

حکومت آخوندی با قشونش درعراق و سوریه اجرا کننده اهداف استعارگرانه امپرالیست وارانه روس ها وچینی ها درتصرف این کشورهاست ظهورپهپادهای کلان تعداد درسپاه پاسداران و موشک های نقطه زن ودیگرجنگ افزارها مهم به هیچ وجه ساخت خودکفارانه حکومت آخوندی نیست روسیه وچین با هجوم بردن براسرائیل با قشون استخدامی شان درحکومت آخوندی درصدد باجگیری های کلان میلیاردها دلاری ازامریکا هستند تکنیک حکومت آخوندی به مرحله نرسیده است که خودکفارانه یک چرخ گوشت و چرخ خیاطی و یا حتی یک دوچرخه بسازد تعجب تان نمیشود که گرگ های پرنده ظاهرشوند مگرانکه کسانی برایشان بال های مصنوعی با تمامی امورکامپیتوری و برقی و التکرونیکی وهدایتی ساخته باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: