آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 مرداد ماه 1400 = 11-08 2021

ایران؛ هشدار مقامات اسرائیلی پیش از دیدار با رئیس سیا

وزیر دفاع اسرائیل گفت: کشورش با پیشرفت برنامه هسته‌ای رژیم تهران کنار نخواهد آمد و دست روی دست نخواهد گذاشت. این مقام اسرائیلی حکومت ایران را بزرگترین تهدید علیه صلح در منطقه و جهان خواند و بر عزم اسرائیل برای دفاع از خود تاکید کرد.

وزیر دفاع اسرائیل در دیدار با برخی فرماندهان نظامی در مرز لبنان گفت: حزب‌الله با حمایت رژیم ایران از وضعیت بحرانی لبنان برای اقدام علیه اسرائیل سوءاستفاده می‌کند.

بنی گانتس همچنین با اشاره به حمله به کشتی مرسر استریت تهدید کرد در صورت ادامه اقدام‌های رژیم ایران و گروه‌های نیابتی علیه اسرائیل واکنش‌های این کشور وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد.

وزیر دفاع اسرائیل به حکومت ایران هشدار داد و گفت: اگر دشمنان به معادلاتی عادت کرده‌اند که تا حال در جریان بوده، این معادلات ممکن است تغییر کند.

این اظهارات در حالی بیان می شود که رئیس سازمان سیا برای صحبت درباره رژیم ایران به اسرائیل سفر کرده است. این سفر در ادامه درگیری‌هایی صورت پذیرفته که کارشناسان از آن با عنوان جنگ سایه‌ها یاد می‌کنند.

حمله به مرسر استریت، که تحت مدیریت یک شرکت اسرائیلی بوده، سومین حادثه این چنینی برای یک کشتی مرتبط با اسرائیل در شش ماه اخیر است.

همچنین در نزدیک به یک سال اخیر رویدادهای امنیتی متعددی در ایران رخ داده است که به طور گسترده اسرائیل عامل آن قلمداد می‌شود.

در همین حال اسحاق هرتسوگ، رئیس جمهور جدید اسرائیل پیش از دیدار با رئیس سیا گفته: تلاش‌های رژیم ایران در هفته‌های اخیر برای ضربه زدن به اسرائیل، پاسخی دردناک خواهد گرفت.



مسعود August 11, 2021 10:40 AM

به قول صمد آقا الکیه الکیه از روز اول خودتان کمک کردید الان هم همان راه را ادامه میدید از قاچاق اسلحه برای سر پا نگه داشتن این جانیان تا فرستادن بهترین حراح قلب پدر خانم امید خواننده برای معالجه خامنه جنایتکار روزی تمام این اسرار هویدا خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: