آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 تیر ماه 1398 = 22-07 2019

درخواست جنگ طلبانه خامنه ای از "حماس"

خامنه ای امروز در دیدار با هیئت نمایندگی گروه حماس در تهران گفت : اینکه آقای سید حسن نصرالله می گوید من انشاءالله در مسجدالاقصی نماز می‌خوانم، برای ما یک امید کاملاً عملی و قابل تحقق است.

به گزارش رادیو فرانسه، رهبر جمهوری اسلامی اظهاراتش خطاب به رهبران سازمان حماس گفت : در سال های نه چندان دور فلسطینی ها با سنگ مبارزه می‌کردند، اما امروز به جای سنگ، مجهز به موشک های نقطه زن هستند و این یعنی احساس پیشرفت.

در ادامۀ این سخنان نایب رئیس دفتر سیاسی سازمان حماس، صالح العاروری، گفت : سرتاسر اسرائیل و مراکز اصلی و حساس این کشور "در تیررس موشک های مقاومت فلسطین قرار دارند.

در همین حال برخی منابع خبری گفتند که اعضای هیات نمایندگی حماس که دو روز پیش به تهران آمدند، همچنان به دیدارهای محرمانه خود با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ادامه می دهند. ولی حکومت می کوشد هیچگونه خبری را درباره این گونه ملاقات ها انتشار ندهد و تنها، به گزارش های کوتاه درباره برخی ملاقات ها بسنده کند.

به گفته منابع خبری رادیو پیام اسرائیل، هدف رژیم ایران از آوردن این هیات به تهران، بحث درباره انتظارات جمهوری اسلامی از حماس، در صورت بروز جنگ با آمریکا است.

به گفته این منبع، رژیم ایران می خواهد اطمینان حاصل کند در صورتی که مورد حمله جنگی آمریکا قرار گیرد، حماس نیز همانند حزب الله لبنان، اسرائیل را هدف حملات موشکی گسترده قرار خواهد داد.



پلنگ ایران زمین July 20, 2019 11:48 PM

ما هتا نمی توانستیم در خواب ببینیم که کشورمان٬ کانونِ کشورهایِ تروریستی شده و تروریست هایِ جهان اینگونه آزادانه گردهم آیی داشته باشند
نفرین بر تو ای خمینی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 21, 2019 11:11 AM

آمده ا‌ند چمدانها را پر از دلار بکنند و بروند و به ریش ملت ایران و حتی آخوندها بخندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 22, 2019 06:00 PM

آیا ازهموطنان محترم میداند که چطوری موشک های مدرن نقطه زن روسی با برچسب سپاه پاسداران و آنهم با تعدادهای زیادی به سوریه ولبنان وفلسطین رسیده است که این نقل وانتقالات با هواپیما ها بدون رصد شدن غربی ها غیر ممکن بوده است؟ سالهای سال تنکارهای نفتکش آخوندی علاوه برنفت موشک ها و تجهیزات نظامی وموشکی به سوریه و ازطریق سوریه به لبنان وفلسطین میرساندند بدون انکه توجهی راحلب کند بهمین دلیل هم حساسیت رژیم آخوندی برانگیخته و موجب درگیری با انگلیس شده است ازقرارمعلوم نفتکش های آخوندی مصارف دوگانه دارند- چندی پیش نفتکش آخوندی دردریای حوالی کره شمالی با کشتی چینی برخورد کرد و آنهم بدلیل خاموش بودن تمامی علایم ناوبری نفتکش اخوندی نفت رابرای کره شمالی می برد وهنگام برگشت به ایران موشک وتجهیزات نظامی بارکرده به ایران میاورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: