آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 تیر ماه 1398 = 16-07 2019

حمله خامنه ای به اروپای پُررو و انگلیس خبیث

خامنه ای امروز با حمله شدید به کشورهای اروپايی گفت: الان در قضایای بین ما و اروپایی‌ها، علت اینکه مشکلات باقی میماند، تکبر آنهاست. حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، آن‌ها می‌آیند جلو. خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

خامنه ای افزود: در بین این توقعات بی‌مورد، انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن میدهند.

خامنه ای در ادامه با لحنی تهدیدآمیز گفت: جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثت‌ها را بی‌جواب نمیگذارند و در فرصت خود و جای خود پاسخ خواهد داد.

خامنه ای گفت: آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آن‌ها است. اگر مقابل آن‌ها کشور ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند، اما اگر کشوری باشد که واقعیت آن‌ها را دید و شناخت و ایستاد، آن‌ها زمین میخورند.

خامنه ای در باره نقض تعهدات برجامی هم گفت: ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعا ادامه پیدا خواهد کرد.



شاپور July 16, 2019 12:41 PM

مزخرفات و یاوه گویی های همیشگی آخوند پنج تومانی سوار بر موتور گازی
کسی نمی پرسد که با سواد کمتر از دیپلم دبیرستان و با وافور و منقل، چگونه رهبر کشوری هشتاد میلیونی شدی

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی July 16, 2019 12:45 PM

آقای خامنه ای، تکبر و غرور از چهره خودت می بارد شما اگر تکبر نداشتید که همیشه در تعامل و همدلی با مردم خود بودید نه اینکه مخالفان را در بند کنید و به سلابه بکشید بدجوری حالتان دگرگون شده و به هزیان گویی افتاده اید چیزی به سرنگونی جمهوری اسلامی نکبت تان نمانده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 16, 2019 01:13 PM

وقتی قبله عالم شیره مرغوب میکشد، خود را نماینده خدا بر روی زمین میخواند، شیره نا مرغوب، ارباب خود انگلیس را "خبیث" میخواند؛ حاج آقا، چند سوال هم راجع سبک‌های مختلف چاقو کشی‌ و تیغ کشی از شما داریم اگر فرصت هست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 16, 2019 03:15 PM

زوزه های قبل از مرگ یک سگ درگاه انگلیس که میبیند اربابش کارد به زیر گلویش گذاشته هیچگاه جدی گرفته نخواهد شد خامنه ای اشهدت را بخوان و کمتر لگد بزن که مرگ سریع و راحتی را تجربه کنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 16, 2019 06:23 PM

انتقادهای خامنه ای به اروپا وانکلیس بطورهدفمند برای گول زدن امریکا وهمچنین مردم ایران است - اروپائی ها ازراهروی ترکیه ومالزی وحتی روسیه برای دادوستدهای همانند گذشته وپرداخت پول که درصدی هم نصیب واسظه گران حکومت ها میشود بهره مند هستند- حکومت اخوندی میلیاردها دلارویورو دراروپا سرمایه گذاری همه شکل فرمی چه درصنایع و چه در امورمسکن وهتل سازی و چه امورتولید انرژی بوده است وتنها درآمدهای ناشی ازآن ماهانه به هرطریقی هم شده به گنجینه اخوندها وآقازاده ها حمل میشود- گول تاتربازی ها علی خامنه ای و اروپائی را نخورید که درحقیقت این سناریوها برای مردم ایران وامریکا طراحی شده است درزمانی علی خامنه ای بیش از150میلیارددلار دریافت کرد می گفت کدام پول بما پولی ندادند ؟ !

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 17, 2019 12:06 AM

این مردک چه می گوید؟ من که هیچ نفهمیدم!
پایانِ یک تبهکار٬ دری وری گفتن و دیوانه شدن است این تنها دیوانه نیست بلکه همهٔ آنان دری وری می گویند
آخه به این میگویند رهبر؟ اگر این رهبر است٬ پس وای به پیرامونیانِ او!

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush July 17, 2019 02:56 AM

اخوند ها از قرنها پیش با اجازه خود اینگیس میتوانند شوخی کنند برای امت مشنگ ، جنگ اخوند با اینگلیس خبیث دقیقا همان جنگ زرگری اصلاحطلب با رهبرشون است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: