آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 مهر ماه 1398 = 22-10 2019

ایران؛ نشریه: ترامپ همه را سردرگم کرده

نشریه آتلانتیک: ترامپ همه را سردرگم کرده است

رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه با اشاره به اینکه ممکن است روزی حمله نظامی به رژیم ایران نیز ضرورت داشته باشد، گفت: ایالات متحده برای هر شرایطی آمادگی دارد.

ترامپ که در حاشیه نشست کابینه با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، با دفاع از تصمیم اخیرش در خروج نیروهای آمریکایی از شمال سوریه گفت: تلاش می‌کند ایالات متحده را از جنگ دور نگه دارد اما اگر ایجاب کند از ورود به جنگ نیز پرهیز نخواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: در حالی که تلاش می‌کنم از جنگ‌ها خارج شویم ..البته ممکن است به جنگی هم وارد بشویم. بله شاید به جنگی هم برویم. بهتر است آماده باشیم. [مثلا] اگر رژیم ایران دست‌ از‌ پا خطا کند، آن‌چنان ضربه ای خواهد خورد که هرگز قبل از این ندیده است...

نشریه آمریکايی آتلانتیک اخیرا در مطلبی در باره سیاست ترامپ در قبال رژیم ایران نوشت: اگر چه رئیس جمهور آمریکا می گوید که خواستار جنگ دیگری نیست، اما دولت ترامپ سیاست هایی را در قبال حکومت ایران دنبال می کند که برای دستیابی به اهداف خود چاره ای جز متوسل شدن به اقدام نظامی نخواهد داشت.



آرش - صبحی August 15, 2019 09:14 AM

دشمن حقیقی و بدون چون وچرای ملت ایران و منطقه خلیج فارس و خاورمیانه موجود ولدوزنائی است بنام جمهوری اسلامی وملایانی که مورد نفرت عمیق ملت ایران هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی September 24, 2019 05:06 PM

این اولین دولت امریکائی بعداز ۴۰ سال است؛ که مردم ایران را بدبخت کردن؛ درک درستی از رژیم آخوندی ایران را دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: