آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 خرداد ماه 1398 = 15-06 2019

بانوی آهنگساز جوان موسیقی پاپ درگذشت

ساناز کریمی بانوی آهنگساز به علت عارضه سرطان کبد دار فانی را وداع گفته است.

«میلاد اکبری» که به عنوان تنظیم‌کننده همکاری‌هایی با زنده‌یاد کریمی داشت درباره جزئیات این اتفاق به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «حدوداً یک ماه پیش با ساناز کریمی دیدار داشتیم و هیچ نشانه‌ای از سرطان نداشتند و روحیه ایشان هم بسیار خوب بود.

البته از مدت‌ها قبل به من گفته بودند که درد در ناحیه کتف خود دارند و پس از آزمایش‌های اولیه مشخص شده بود که این موضوع به کبد ایشان مرتبط است، اما دیگر در جریان جزئیات این موضوع قرار نگرفتم. به گفته اقوام نزدیک ساناز کریمی طی حدوداً ده روز اخیر بیماری سرطان کبد آن مرحوم به شدت وخیم شده بود و نهایتاً صبح روز جمعه بیست و چهارم خرداد از جمع ما رفتند.»

زنده‌یاد ساناز کریمی در کارنامه کاری خود که سابقه همکاری با خوانندگانی نظیر محمد علیزاده، میثم ابراهیمی، مسعود امامی، رضا صادقی و سعید شهروز و... را داشت. او یکی از معدود بانوان موزیسین پاپ بود که طی سال‌های گذشته در آلبوم‌ها و قطعات زیادی نامش به عنوان آهنگساز به چشم می‌خورد.

کریمی آهنگساز، نوازنده پیانو و کیبورد ایرانی دارای مدرک لیسانس صنایع، دانشگاه فنی تهران بود. او یکی از آهنگسازانی بود که بیشترین همکاری را با رضا صادقی انجام داد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: