آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 تیر ماه 1398 = 22-06 2019

یاوه گويی های دادستان خامنه ای در باره این فیلم

فیلم زیر: رفتار وحشیانه مزدوران خامنه ای با یک زن هموطن در رشت

دادستان کل جمهوری اسلامی در توضیح این فیلم گفته: اینجا یک جامعه اسلامی است و هزاران شهید داده شده است تا این نظام برپا و باقی بماند پس هر کسی نمی‌تواند بگوید که من هر جور دلم می‌خواهد می‌پوشم بلکه باید در جامعه ضوابط آن رعایت شود. بله هر کسی در زندگی شخصی آزاد است، اما در زندگی اجتماعی باید به قوانین و مقررات پایبند بماند. این گونه نیست که پشت فرمان ماشین است که بگوید که حریم خصوصی خودم است، خیر پشت فرمان حریم خصوصی نیست. ما پشت فرمان و داخل اتومبیل را حریم خصوصی نمی‌دانیم و نیروی انتظامی هم موظف است برخورد کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری خاطرنشان کرد: توصیه ما به افراد این است که آن‌هایی که به مبانی دینی اعتقادی ندارند اگرچه در زندگی شخصی‌شان مجاز به هر کاری هستند، اما در زندگی اجتماعی باید قوانین را رعایت کنند و اگر رعایت نکنند مرتکب جرم شده‌اند.

وی افزود: در عین حال ما تأکید کرده‌ایم که نمی‌خواهیم با این افراد برخورد خشن شود و گفته‌ایم که با ارشاد و تذکر و پیامک با آن‌ها مدارا شود، اما اگر کسی جسارت را به بیش از حد رساند باید با آن برخورد کرد. مثلاً خانمی که با آن وضعیت نامناسب در یکی از شهر‌های شمال شروع به ناهنجاری و رقص کرده، اگر قرار باشد هر کس از این فساد‌ها انجام دهد، جامعه اداره نمی‌شود.

منتظری بیان کرد: در این زمینه دستگاه قضائی با همکاری نیروی انتظامی و ضابطان تصمیم دارد با این گونه فساد‌ها چه در خیابان و چه در سواحل دریا و چه در مجامع عمومی برخورد قاطع کند و باید تأکید مجدد کنم که قوه قضائیه و نیروی انتظامی در برخورد با بی‌حجابی و کشف حجاب کوتاه نخواهد آمد.




www.youtube.com/watch?v=CvosGDF6TLo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آریا June 23, 2019 02:41 AM

حیرانم که مردم ایران را چه شده؟ که فقط تماشاگرند
کو آن غیرت آریایی؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: