آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 فروردین ماه 1398 = 16-04 2019

نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان در تهران

شورای شهر تهران با نامگذاری خیابانی به نام «محمد رضا شجریان» موافقت کرد.

اعضای شورای شهر تهران موافقت کردند تا خیابانی در تهران به نام "محمدرضا شجریان" نامگذاری شود. به گزارش ایسنا اعضای شورای شهر پایتخت در جلسه‌ای در روز سه‌شنبه پیشنهاد دادند تا بلوار فلامک جنوبی و شمالی در منطقه دو به اسم "محمدرضا شجریان" و خیابان سپند در منطقه یک به نام "عزت‌الله انتظامی" تغییر نام پیدا کند.

در این جلسه همچنین پیشنهاد شد تا خیابان کوکب در منطقه دو به نام غلامحسین امیرخانی خوشنویس صاحب‌نام، خیابان نیلوفر در همین منطقه به نام "علی نصیریان"، خیابان معارف به نام "داود رشیدی" و ۲۴ متری سعادت‌آباد به نام "محمدعلی کشاورز" نامگذاری شود.


پخش مستند ناجوانمردانه‌ ای علیه استاد شجریان

پخش مستند ناجوانمردانه‌ ای از یکی از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی علیه استاد محمدرضا شجریان با انتقاد گسترده مردمی مواجه شد. شبکه افق در این مستند استاد شجریان را شخصیتی سیاسی و واپسگرا نشان داده است! کاربران با قیاس تتلو و استاد شجریان نشان می‌دهند که سطح موسیقی در ایران تحت حاکمیت رژیم ملاها تا چه حد نازل شده است.

نقش نفوذی‌ها در شبکه افق و مستند شجریان

محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: شنبه عصر، شبکه افق مستندی تحت عنوان «از سپیده تا فریاد» پخش کرد که به زندگی هنری و سیاسی محمدرضا شجریان پرداخته بود. به گمانم سازندگان برنامه به زعم خود خواسته بودند او را بکوبند. اما ناشی گری کردند و به او بد و پراشتباه حمله کردند. در واقع نه تنها نتوانستند شجریان را نزد هواخواهانش تخریب کنند (حتی با انتشار فیلم او در جشن هنر شیراز یا پخش عکس‌های خوانندگان زن قدیمی) که برای مخالفان شجریان هم جز دوسه مشت شعار نچسب، چیزی نداشتند. به عنوان فردی که عمرش را در رسانه سپری کرده به همکارانم در شبکه افق می‌گویم اگر جای شما بودم، پول این مستند تبلیغاتی را از حامیان این خواننده معروف می‌گرفتم! و نیز اگر بخواهم به ادبیات دوستان این شبکه سخن بگویم، عرض می‌کنم بگردید و نفوذی‌هایی که خط دادند و این مستند را روانه آنتن شبکه افق کردند و شجریان را بعد از چندین سال بایکوت، احیا کردند پیدا کنید!



علی March 31, 2019 12:31 PM

بعد از چهل سال مردم دیگر دوست و دشمن خودشان را شناخته اند و همانطور که کشاورزان اصفهانی گفتند پشت به دشمن و رو به میهن کرده اند و دست از حمایت خادمان و دوستان خود بر نمی‌دارند و استاد در قلب تمامی مردم ما جای دارد و عروتیز های این جماعت پلید به جایی نخواهد رسید اگر قرار بود که با چرندیات آنها اتفاقی بیفتد الان عظما روی تخم چشم بود نه روی تخم دیگری و به قول شاه خوبان
مه فشاند نور و سگ عوعو کند
هر کسی در فطرت خود میطند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود March 31, 2019 01:04 PM

استاد بی نظیر موسیبقی اصیل ایران زمین استاد شجریان اسطورایست که در مقابل این ناسپاسی های فرقه تبهکار ناراحت بشود استاد بدان که در روح وروان ما جا داری

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام March 31, 2019 01:15 PM

خامنه‌ای از این مرد کینه و عقده دارد و علت پخش جفنگیات سیمای میلی هم همین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 31, 2019 01:34 PM

در باره موسیقی بیش از 2000 ساله ایرانی و اعتراضات سیمای جمهوری اسلامی بیاد ضرب المثل معروف میافتم " مه فشاند نور و سگ عو عو کند "

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: