آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 دی ماه 1397 = 17-01 2019

خودکشی دردناک یکی از قویترین مردان ایران

سایت ایران کارگر: بنا به گزارشهای دریافتی از ایلام در روز یکشنبه ۲۳ دی ماه آقای علی الهی که ساکن ایلام و از قهرمانان قویترین مردان ایران بود به دلیل بیکاری دست به خودکشی زد که متاسفانه جان سپرد.

خودکشی و جان باختن بهیار۳۰ساله در همدان

روز سه شنبه ۲۵ دیماه زن جوانی بنام لیلا رسولی که بدنبال عدم استخدام وی بعد از اتمام دوره بهیاری، در تاریخ هشتم دیماه جاری با مواد شیمیایی اقدام به خودکشی کرده بود، در بیمارستان فوت کرد.

خودکشی دلخراش دختر دانش آموز ۱۱ساله

صبح روز سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ یک دختر دانش آموز ۱۱ساله در ارومیه خودکشی کرد که متاسفانه جان سپرد.

یک دختر دانش آموز ۱۱ساله مقطع پنجم ابتدایی در مدرسه اصغرزاده شهر ارومیه تحصیل می‌کرد و با مصرف دارو اقدام به خودکشی نموده بود؛ در محوطه مدرسه بی‌هوش بر زمین افتاد. در نهایت این دختر دانش‌آموز جانش را در مسیر انتقال به بیمارستان از دست داد.

همسایگان این دختر دانش آموز میگویند: «پدر این دختر به علت بدهی جزئی در زندان می‌باشد. برادر وی نیز مشغول خدمت سربازی می‌باشد. مادر این دختر دانش‌آموز با کارگری مخارج زندگی‌شان را تامین می‌کرده است و علت خودکشی این دانش آموز نیز مسائل مالی است.

آمار خودکشی و خودسوزی بطور خاص در میان جوانان و نوجوانان و زنان و دختران، در حاکمیت جمهوری اسلامی افزایش خطرناکی داشته و دارد. نداشتن امید به آینده، بیکاری، فقر و استیصال مطلق در حل مشکلات معیشتی که در جامعه امروز ایران فراگیر شده است، جوانان را به سمت خودکشی سوق می‌دهد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: