آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 دی ماه 1397 = 16-01 2019

کشته شدن چهار آمریکايی در انفجار شمال سوریه

ارتش آمریکا به طور رسمی کشته شدن 4 آمریکایی را در انفجار انتحاری روز گذشته منبج سوریه در مسیر خودروی گشت زنی آمریکایی ها تایید کرد.

خبرگزاری رویترز در خبری اعلام کرد به گفته ارتش آمریکا دو سرباز آمریکایی، یک کارمند غیر نظامی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) و یک پیمانکار طرف قرارداد آمریکایی در این انفجار کشته شده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اما تعداد کشته های آمریکایی را 5 نفر اعلام کرده است.

اسپوتنیک افزود: شمار کشته های انفجار شهر منبج سوریه به 23 نفر افزایش یافت، پنج تن از آنها نظامی آمریکایی و 18 تن نیز از شبه نظامیان مسلح هستند.

بر اثر انفجاری که روز گذشته در شهر منبج در شمال سوریه رخ داد، پنج نظامی آمریکایی و 18 تن از عناصر مسلح گروه موسوم به «شورای نظامی منبج» و شماری غیر نظامی کشته شدند.

منابع محلی گفتند که یک جسد تکه تکه شده نیز در محل انفجار دیده شده که متعلق به عامل انتحاری است. همچنین اجساد مشابهی در محل وجود دارد که هنوز شناسایی نشده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.



هرمز January 17, 2019 04:54 AM

گویا ترامپ میگفت داعش در سوریه از بین رفته است؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang January 17, 2019 11:42 AM

۲ گروه تروریستی هستند که در چنین عملیات انتحاری تجربه دارند اول پاسداران ایران هستند بعدش داعش خیلی بعید میاد داعش این کار کرده باشد چون داعش باید خوشحال باشد امریکا از سوریه دارد خارج میشود یکی میتونه همین دلیل منطق برای پاسداران بیاورد منتها در عملیات تروریستی انتحاری که پاسداران انجام میدهند از ماها قبل نقشه و برنامه ریزی شده که معمولا ۴۰ نفر روش کار میکنند یکی باید یک شخص ضعیف ناراضی را برای خودگشی کردن پیدا کند یکی باید نوع ترانسفر پول به خانواده طرفی که میخواد خودگشی کند یکی مهندس بمب ساز پیدا کند برای این کار یکی خیاط جلیقه ساز انفجاری یکی محل و زمان انفجار این حادثه باید کار پاسداران باشد و هدف انها انتقام گرفتن از امریکا و دل خودشان خوش کردن هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر January 18, 2019 11:22 AM

به نظر میرسد روسیه دارد پوتین دارد خشمش را از کلاهی که ترامپ بر سرش گذاشت تخلیه می کند و سعی می کند به هر قیمتی که شده ترامپ را وادار به عقب نشینی کند جمهوری اسلامی و روسیه از اینکه امریکا از سوریه خارج شود ناراحت بودند ولی از اینکه ترامپ آنها را بازی داد و آخرین عنصر طرفدار مماشات با تروریسم خامنه ای یعنی متیس را از دولتش کنار گذاشت بیشتر ناراحتند انتقام گرفتن از بیگناهان همیشه تنها راه حلیست که خامنه ای و اربابش پوتین به آن دست می زنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: