آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 آذر ماه 1397 = 15-12 2018

بازداشت دست اندرکاران برگزاری مهمانی

بازداشت دست اندرکاران تولید موسیقی و برگزاری مهمانی در شیراز

خبرگزاری هرانا – سازمان اطلاعات سپاه استان فارس از بازداشت یازده شهروند در شیراز که در زمینه تولید و اجرای موسیقی و برگزاری مهمانی های خصوصی فعالیت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه استان فارس گفت: “تعدادی از سرکرده‌های شبکه سازمان ‌یافته ترویج فساد و فحشا با نام «دی‌جی بندها» توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه در شیراز دستگیر شدند”.

سربازان گمنام امام زمان معمولا عنوانی است که در ادبیات مسئولین حکومت ایران به عوامل اطلاعاتی اطلاق می‌شود.

بنا بر این گزارش روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه فارس با اعلام این خبر گفت: “تعداد یازده نفر از سرکرده‌های شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد و فحشا با عنوان «دی‌جی بندها» که در زمینه تولید و اجرای موسیقی مبتذل و راه‌اندازی مراسمات مختلط و پارتی‌ها فعالیت می‌کردند دستگیر شدند”.

در بیانیه سپاه آمده است که این افراد با هدف “ابتذال فرهنگی” مهمانی‌هایی با حضور زنان و مردان جوان برگزار کرده و تصاویر آن را در اینستاگرام منتشر می‌کردند.

مقام‌های ایرانی مکررا با افرادی که سبک زندگی به گفته آنها “اسلامی” ندارند برخورد قضایی و امنیتی می‌کنند.

حمله پلیس ایران به مهمانی‌های خصوصی در سالهای اخیر ابعاد گسترده‌ای یافته است. سازمان‌های حقوق بشری، این بازداشت‌ها را تعرض به حریم خصوصی افراد می‌دانند.

لازم به اشاره است که پیشتر نیز علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز از بازداشت تعدادی از عکاسان شیرازی خبر داده و گفته بود که “صفحات اینستاگرام این افراد نیز به دلیل تشویق مردم به فساد و فحشا مسدود شدند”.



فرجام December 16, 2018 08:50 PM

منظورتان سربازان انگل رهبر متعفن بود؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: