آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 آبان ماه 1397 = 23-10 2018

آتش‌ سوزی در مدرسه؛ معلم به کما رفت

آتش‌سوزی در مدرسه/ دانش‌آموزان نجات یافتند؛ معلم به کما رفت

خبرگزاری هرانا – با وقوع آتش‌سوزی در آزمایشگاه مدرسه امیری آب‌پخش در استان بوشهر، معلم پس از نجات جان دانش‌آموزان در میان آتش و دود گرفتار شد و به کما رفت.

به گزارش خبرگزاری هرانا، حبیب بنافی مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش به خبرنگار مهر گفت: “در حالی که محمد ابراهیم زاده، معلم دبستان شهید امیری آب‌پخش در حین انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه با وقوع حریق روبرو شده بود، با جانفشانی و ایثارگری دانش‌آموزان را نجات داد و به بیرون از کلاس هدایت کرد”.

وی با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه رخ داده است، اضافه کرد: “معلم با وقوع آتش‌سوزی بلافاصله اقدام به خارج کردن همه دانش‌آموزان از محیط حادثه می‌کند ولی متاسفانه خودش در آزمایشگاه گیر افتاده و بی‌هوش می‌شود”.

مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش ادامه داد: “با کمک تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه در حالی که درب آزمایشگاه قفل شده بود، به سختی این معلم را که بی‌هوش شده بود از آزمایشگاه خارج کردیم و به مرکز درمانی منتقل کردیم”.

وی خاطرنشان کرد:‌ “اکنون اقدامات درمانی روی این معلم در حال انجام است و هرچند وی همچنان بی‌هوش است ولی به گفته کادر درمانی به زودی شاهد بهبود وضعیت وی خواهیم بود”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: