آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 مرداد ماه 1397 = 21-08 2018

واکنش ترامپ به رد درخواست مذاکره با روحانی

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری رویترز به رد درخواست مذاکره با مقامات رژیم ایران از سوی تهران واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم،‌ رئیس جمهور آمریکا گفت: تا کنون هیچگونه ارتباطی با رژیم ایران درباره مذاکرات احتمالی برقرار نشده است و برایش مهم نیست که این مذاکرات انجام شود یا نشود.

ترامپ گفت: اگر رئیس جمهور روحانی بخواهد با من دیدار کند خوب خواهد بود و اگر این دیدار را رد کند برایم مهم نیست.

.رئیس جمهور آمریکا اخیرا گفته بود که آماده است بدون هیچ پیش شرطی با روحانی دیدار و گفتگو کند. با این حال مایک پامپئو وزیر خارجه این کشور بلافاصله شروط قبلی 12 گانه خود را برای مذاکره با حکومت ایران تکرار کرد.

ترامپ آخوندهای حکومتی را بجان هم انداخت

حمید رسایی در توئیتی تند به شدت به ناظق نوری تاخت. ناطق نوری در واکنش به پیشنهاد مذاکره ترامپ گفته بود مذاکره با آمریکا رد نشود و به شورای‌عالی امنیت سپرده شود.

ایران پرس نیوز




یک ایرانی August 3, 2018 09:23 AM

جناب رسایی کی فکرش را میکرد که رهبر جناب عالی که خودش را جانشین خمینی مینامند بعد از چهل سال مرگ بر آمریکا گفتن و آمریکا را شیطان بزرگ نامیدن امروز همین رهبرت به زانوهای ترامپ افتاده و خواهان مذاکره است در صمن جناب رسایی اینکه رهبرت پشت این و آن قایم شود بخواهد مذاکره را دوباره به گردن این و آن بیندازد و وقتی که همه چیز خراب شد بگوید من که گفتم به آمریکا نمیشود اعتماد کرد دیگر اثری ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: