آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 مرداد ماه 1397 = 17-08 2018

ویدئويی دردناک؛ مواد مخدر ارزان تر از غذا!

در این گزارش ویدئویی صحنه های کوچه ها و محلاتی که معتادان به آن پناه برده و همچنین داد و ستد مواد مخدر در آنها صورت می گیرد نشان داده می شود، اماکنی که در آنها فقر بیداد می کند و در آنها تهیه مواد مخدر بسیار آسانتر از تهیه غذا است. به راستی علت چیست؟‌ همانطور که در کلیپ توضیح داده می شود و البته یک موضوع کاملا اثبات شده هم هست علت اصلی رو آوردن جوانان و مردم به مواد مخـدر چیزی چز فقر نیست که میتوان از زیر مجموعه آن که بیکاری و عدم امنیت شغلی، سرکوب و فشارهای اجتماعی بر مردم نام برد که البته هر کدام از آنها در ایران بیداد می کند. اما اینها علت های سطحی هستند که وقتی به ریشه آنها نگاه می کنیم به شالوده اصلی که همانا سیستم حکومتی فاسد و بر باد دهنده همه دار و ندار و صنعت و کشاورزی و معادن میهنمان ایران و همچنین نابود کننده تمام مناسبات اجتماعی و کرامت انسانی مردم ایران است.

فقر مانند یک سونامی از بالا بر جامعه وارد می‌شود

هشدار روزنامه داخلی آرمان: حرکت بهمن آسیب‌های اجتماعی مدت‌هاست آغاز شده و صدا و لرزه و نشانه‌های آن به‌وضوح قابل‌رؤیت است. اگر ما برای مقابله با این ابرچالش آماده نشویم، قطعاً خسارت سنگین و لطمات بیشتری می‌بینیم، نباید تا بهمن، منتظر رسیدن بهمن ماند، بلکه می‌توان از همین امروز، زنگ خطر را برای شهروندان و مسئولان به صدا درآورد تا ابعاد این ابرچالش کمتر گسترده و غیرقابل‌کنترل نشود. امروزه فقر مانند یک سونامی از بالا بر جامعه وارد می‌شود.




www.youtube.com/watch?v=AHnmf9s2_Mo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش آریایی July 30, 2018 11:13 PM

ترا به هرچی میپرستین مسؤلین اصلا فکر و عمل نکنن چون با هر فکر و تصمیم آنها ملت در باتلاق بدبختی بیشتر فرو میروند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: