آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 شهریور ماه 1397 = 22-09 2018

پرت و پلاگويی به سبک دولت تدبیر و امید

سرنوشت صدام حسین عینا برای دونالد ترامپ تکرار خواهد شد و آنچه بر سر صدام آمد بر سر آمریکا خواهد آمد.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به این نکته که ما آغازگر تنش نیستیم گفت: ما همانطور که در سال 59 آغازگر جنگ و تجاوز نبودیم و تنها دفاع ،​مقاومت و ایستادگی کردیم و دشمن را منهدم نمودیم امروز هم ما آغازگر نبودیم.

رئیس جمهور گفت: توطئه های فراوانی در سال 95 و 96 رخ داد برای اینکه به نحوی ما را تحریک و عصبانی کنند تا از برجام خارج شویم و همه مسئولیت های سیاسی و حقوقی آن بر دوش ما بیفتد.

وی تصریح کرد: متانت، تدبیر، ​ایستادگی و آرامش جمهوری اسلامی ایران باعث شد که آن توطئه خنثی شود.

رئیس جمهور ایران گفت: در مرحله دوم ترامپ فکر می کرد روزی که از برجام خارج شود ساعت بعد ما خارج می شویم و با خروج ما پرونده را به شورای امنیت خواهد برد اما در این راه هم موفق نشد.

وی افزود: در مرحله سوم ترامپ می خواست متحدان خود را جمع کند و لااقل اروپا را در کنار خود داشته باشد تا ​آنها هم از برجام خارج شوند و بگویند ایران مقصر بوده است.

حسن روحانی افزود: صدام ظاهرش قرارداد 1975 بود اما در باطن به دنبال از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی بود، دونالد ترامپ هم ظاهرش خارج شدن از توافق برجام است اما باطن و هدف اصلی اش ضربه به اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است. وی ادامه داد: صدام حسین باوجود 8 سال تلاش با حمایت همه قدرت های بزرگ جهان و منطقه ای به اهدافش دست نیافت و نتوانست خط تالوگ را عوض کند.

وی اضافه کرد: آنها میگویند ما از سلاح های دفاعی دست برداریم ​و موشک های خود را کنار بگذاریم، آنها می گویند برای اینکه به برجام برگردند باید در امور منطقه مداخله نداشته باشیم، در حالی که باید گفت ایران سلاح دفاعی و توانمندی دفاعی خود را کم نخواهد کرد و روز به روز بر قدرت دفاعی خود خواهد افزود.




shahab September 22, 2018 09:52 PM

درود
اگر هدف امریکا سرنگونی حکومت دزدان وقاتلان هزار چهرگان است پس درود به شرفش راهش پر مستدام باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام September 23, 2018 12:55 AM

اتفاقا شما جانوران عمامه به سر آغازگر جنگ ( تحریک ارتش عراق به کودتا توسط خمینی ) و ادامه دهنده ی آن ( با شعار جنگ‌جنگ تا پیروزی و راه قدس از کربلا میگذرد) بودید و سرنوشت صدام و قذافی در انتظار شما خواهد بود گر چه هر دوی آنها در مقابل شما فرشته به حساب می آیند ولی بعد از مرگ شما هیچکس ناراحت نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: