آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 دی ماه 1397 = 27-12 2018

فیلم؛ گسترش اعتصاب کامیونداران به ۴۵ شهر

گسترش اعتصاب کامیونداران ایران به ۴۵ شهر در ششمین روز ،۶دی

پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ اعتصاب کامیونداران و خودروهای سنگین به ۴۵ شهر گسترش یافت. فیلم‌های رسیده از جاده‌های شهرها در استان‌های مختلف نشان می‌دهد که همچنان اعتصاب در اصلی‌ترین شهرهای کشور ادامه دارد. از جمله در شهرهای شیراز، یزد، اصفهان، مهران، ملایر، درود، نیشابور، نائین، سنندج، چرمهین، تهران، تبریز، هفتگل، سقز، بندرعباس، چابهار، سلفچگان، ساری، ساوه، بوشهر، قم، نکا، شادگان، اهواز، سیرجان، مشهد، مرند، کنگاور، کازرون، درچه، قزلحصار، سبزوار و داورزن ادامه دارد. همچنین شهرهای شهرکرد، بافق، زرند، آذرشهر و کرج و چندین شهر دیگر به این اعتصاب پیوسته‌اند.

فیلم زیر: جاده ماهدشت کرج نیز در روزهایی که اعتصاب نباشد مملو از کامیون و خودروهای سنگین است اما در روزهای اعتصاب خالی با اینکه یکی از دروازه‌های ورود به تهران است؛ خالی از کامیون و خودروهای سنگین می‌باشد.




www.youtube.com/watch?v=qrCF5Ay2iGw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کاریکامراناتور December 14, 2018 04:01 PM

حکومت ایران تقریبا ورشکسته و دارای پتانسیل اقتصادی لازم نیست تا حتی چرخ ها را در پایه ی 6 ماه پیش بچرخاند جمعیت افزون شده و قیمت نفت هم پائین امده و بدون تاثیر تحریم ها هم دولت جز وعده دادن کاری از دستش بر نمی اید با بازی دلار 3500 تومان را کرد 20000 تومان و بعد کرد 10000 تومان تا مردم شکر نعمت بجای آورند در این دیگ فقط پول اندکی باقی مانده تا حقوق ابواب جمعی دولت و بیمه های اجتماعی و یارانه ها، آن هم به ضرب چاپ دائمی اسکناس پرداخت شود و مازاد ان برای نه این دولت و نه هیچ دولتی میسر نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: