آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 مهر ماه 1397 = 28-09 2018

فیلم؛ تجویز داروهای مشکوک به زندانیان سیاسی


عفوبین‌الملل مقامات قضایی جمهوری اسلامی را متهم کرده که عامدانه روند درمان آرش صادقی، زندانی سیاسی مبتلا به سرطان، را به تأخیر می‌اندازند. این سازمان اقدام حکومت ایران را مصداق "شکنجه" دانسته و خواستار آزادی فوری این زندانی سیاسی شده است.

این در حالیست که نرگس محمدی که به تازگی از زندان آزاد شده در صحبت‌هایی (فیلم زیر) نسبت به وضعیت سلامتی آرش صادقی که مبتلا به سرطان شده هشدار داد و از بیمار شدن خود و سایر زندانیان به دلیل شرایط نامساعد زندان‌ها و تجویز داروهای مشکوک خبر داده است.




www.youtube.com/watch?v=AnS0NZYSSnk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



تهمینه September 28, 2018 12:54 PM

زندانیان رادرمحل های کثیف والوده نگهداری میکنندشخص مریض میشه ودر بهداری بهش امپول های الوده به میکروب های سرطان و امراض صعب العلاج تزریق میکنندوبدنش را کاملا الوده میکنندوشخص بعدازمدت کوتاهی گرفتارامراض میشه ودیگرراه نجاتی براش نیست اینست چرخه زندانیان سیاسی ایران خدا لعنتشان کنه که اینفرقه بیدین و دزدو بیناموس به طرق مختلف ایران وملت ایران رابه عناوین وصورمختلف ازبین می برد ملت سکوت بس است خاطرجمع باشیدفردانوبت گرفتاری و مرگ شماباحیل مختلف نیزفرامیرسدبااتحاداین فرقه وطنفروش ودجال رابراندازیدویک حکومت ملی ومردم سالارجایگزین کنیدهرچه بیشترصبرکنیدخرابی وویرانی کشورو مرگ زندانیان وفقروفحشاودزدی وچپاول توسط حکومت وایادیش بیشرمیشودوبیشترمتضرر میشویدبااتحادوهمبستگی کاررایکسره کنیدونجات یابیدمنتظر کشورهای ناجی نباشید کس نخاردپشت من جزناخن انگشت من

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: