آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 دی ماه 1390 برابر با 2012 Tuesday 17 January

اثر مقاله حسین علایی بیشتر از اقدامات کفار بود

سایت دیگربان: محمدتقی مصباح یزدی می‌گوید تاثیر یادداشت ۱۹ دی حسین علایی به اندازه‌ای بوده «که کار هیچ دشمن آمریکایی و کافر نمی‌توانست این قدر اثر داشته باشد.»
آقای مصباح یزدی روز دوشنبه (۲۶ دی) در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان اصفهان این مطلب را بیان کرده است.
وی گفته است: «امروز کار کسانی به جایی رسیده که روزی در جبهه‌ها پست مهمی داشتند زاویه باز کردند و با سابقه چند ساله در جبهه سردار و امیر بودند اما در مقابل رهبری مقاله می‌نویسند و بی‌ادبی می‌کنند.»
یادداشت ۱۹ دی حسین علایی در روزنامه اطلاعات که انتقادی تلویحی به عملکرد علی خامنه‌ای و توصیه به عبرت گرفتن وی از سرنوشت شاه سابق ایران است٬ با خشم حامیان رهبر جمهوری اسلامی مواجه شده است.
محسن رفقیدوست از فرماندهان سابق سپاه در سایت خود نوشته با خواندن یادداشت علایی «غم سنگین و جان‌کاهی سینه‌اش» را فشرده و «قلب نیمه نصفه‌اش» را به درد آورده است.
خبرگزاری مهر نیز از دیدار شامگاه یک‌شنبه (۲۵ دی) گروهی از فرماندهان سپاه با حسین علایی در پی انتشار این یادداشت خبر داده است.
این خبرگزاری به نقل مجید میراحمدی معاون وزیر دفاع ادعا کرده در جلسه مذکور آقای علایی به خاطر انتشار این یادداشت از «علاقمندان به نظام عذرخواهی» کرده است.
آقای میراحمدی افزوده که حسین علایی همچنین به آن‌ها گفته است همچنان به علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی «ارادت» دارد.
مجید میراحمدی در عین حال مدعی شده که تمام گفته‌هایش درباره محتوای جلسه مذکور با «هماهنگی و تائید» حسین علایی در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.
وی در پایان گفته است: «حتی امام زمان هم فدائی این نظام است چرا که امام زمان فدائی اسلام است.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved